Цитата:
Сообщение от Julik
Если Вы занимаетель в вашей компании управлением персонала, то Ваша прямая обязанность: учитывать рабочее время каждого, рационально ли он использует свое рабочее время, справляеться ли он со своими долж.обязанностями. И никто--ни генеральний, ни его замы этим занимать не должны. Разве что проверить ВАС--справляетесь ли Вы со своими прямыми обязанностями. А если у Вас до этого никому нет дела, зачем тогда Вам все это??
А относительно учета рабочего времени вопрос: Вы в табеле собираетесь указывать фактически отработанное время ?? Тогда еще один вопрос: Какая у Вас система оплаты труда--почасовая, тарифная или просто ставка и т.д?
У нас в компании - в этом есть необходимость только для поддержания трудовой дисциплины в коллективе!
|
Менеджер з персоналу (начальник ВК, інспектор з кадрів...) не повинні вести облік використання робочого часу (якщо наказом кервнмка (або посадовою інструкцією) це прямо не передбачено), а повинні організувати ведення обліку використання робочого часу. Якщо підприємство велике, то в ш.р., зазвичай, передбачають плсаду табнльника, а якщо не дуже велике - то частіше за все обов'язок ведення обліку використання робочого часу покладається на керівників підрозділів. Хто, як не безпосередній керівник може бачити: коли хто приходить і коли хто уходить з роботи? Менеджер з персоналу (нач-к ВК) може тільки періодично контролювати доднржання працівниками трудової дисципліни (раптові перевірки на протязі всього робочого дня) та перевіряти правильність ведення табнлів. Якщо рядові працівники порушують трудову дисципліну, то відповідальність за це лежить не тільки на цих працівниках а і на їхніх безпосередніх керівниках. Також тільки безпосередні кервники можуть робити висновки те, наскільки працівники справляються з виконанням своїх обов'язків.