Показать сообщение отдельно
Старый 26.08.2010, 10:58   #3
yara
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для yara
 
Регистрация: 24.02.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 600
Вы сказали Спасибо: 278
Поблагодарили 918 раз(а) в 311 сообщениях
По умолчанию

Знайома ситуація. Тільки у мене було 1.5 роки чистих. Раджу почати зі спілкування з бухгалтерією. Там точно знають, хто офіційно оформлений і на яку ставку (відновити накази на прийняття, створити штаттний розпис), чи проводилися офіційно відпустки (накази на відпустки, графік відпусток тощо).
Далі провести кадровий аудит, написати доповідну записку на ім"я директора і почати фактично з чистого листа.
Разом з відновленням наказів (заяви від працівників, книга реєстрації наказів), варто зайнятися трудовими, оскільки це документ суворого обліку. Книга обліку руху трудових, місце для їх збереження, перевірка достовірностей записів, з"ясування чи всі трудові є тощо.
Далі особові картки та й загалом особові справи.
Ну а все інше далі:
-колективний договір
- правила внутрішнього трудового розпорядку
- посадові інструкції
- положення про відділи і служби підприємства
-відпустки
-охорона праці (можливо)
-військовий облік
-звіти та ін.
__________________
Ірина Шуляренко
yara вне форума   Ответить с цитированием
Эти 7 пользователя(ей) сказали «Спасибо» yara за это полезное сообщение:
anatol_ua (26.08.2010), Anna_Tyutyunnik (26.08.2010), Feo (26.08.2010), Kate_kot (21.09.2017), Mardge (26.08.2010), olganmr (25.09.2010), Мотя (26.08.2010)