Знайома ситуація. Тільки у мене було 1.5 роки чистих. Раджу почати зі спілкування з бухгалтерією. Там точно знають, хто офіційно оформлений і на яку ставку (відновити накази на прийняття, створити штаттний розпис), чи проводилися офіційно відпустки (накази на відпустки, графік відпусток тощо).
Далі провести кадровий аудит, написати доповідну записку на ім"я директора і почати фактично з чистого листа.
Разом з відновленням наказів (заяви від працівників, книга реєстрації наказів), варто зайнятися трудовими, оскільки це документ суворого обліку. Книга обліку руху трудових, місце для їх збереження, перевірка достовірностей записів, з"ясування чи всі трудові є тощо.
Далі особові картки та й загалом особові справи.
Ну а все інше далі:
-колективний договір
- правила внутрішнього трудового розпорядку
- посадові інструкції
- положення про відділи і служби підприємства
-відпустки
-охорона праці (можливо)
-військовий облік
-звіти та ін.
__________________
Ірина Шуляренко
|