Показать сообщение отдельно
Старый 13.08.2010, 19:00   #48
bantser
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для bantser
 
Регистрация: 03.06.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 1,273
Вы сказали Спасибо: 90
Поблагодарили 658 раз(а) в 241 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от psy2 Посмотреть сообщение
Нажаль про розвиток працівників рідко думають самі працівники, як правило доводиться це робити без запросу з боку самого працівника, лише за потребою керівництва (яке, як не смішно, іноді бачить, що працівник на цьому рівні не зможе справлятися з завданнями, які у нього виникнуть за пів року-рік). Що Ви порадите в цій ситуації?
З власного досвіду знаю, що досить часто це прогнозування "працівник не зможе справиться" означає або недовіру до потенціалу або непрофесіоналізм у доборі кадрів.
Керівництво досить часто не знає своїх працівників як особистостей, поза межами "функціоналу" - і не хоче знати, не знає їхніх реальних запитів.
Під "запитом" я маю на увазі певні потреби і дефіцити у виконанні професійних обов'язків, а також у стосунках з людьми.

Що пораджу.
Спробувати складати психограму завдань (саме завдань, а не людей), які виникнуть за півроку. Якщо вдасться зробити це, то зможете зрозуміти, чого бракуватиме працівникам, які їх виконуватимуть, а отже і розвиватимете їхні навички. Але це за умови, що ви справді знаєте потенціал людей.

На одному з тренінгів у перерві завскладом сів за піаніно, який був в орендованому приміщенні, і почав грати. Так класно, що народ просто завис. Найприкріше те, що ніхто не знав, що він грає, бо ніхто не цікавився. А вони якраз говорили, чим здивувати працівників на новорічній вечірці...
bantser вне форума   Ответить с цитированием
Эти 3 пользователя(ей) сказали «Спасибо» bantser за это полезное сообщение:
anatol_ua (16.08.2010), EllE HRD (14.08.2010), psy2 (13.08.2010)