Показать сообщение отдельно
Старый 13.08.2010, 14:07   #44
anatol_ua
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для anatol_ua
 
Регистрация: 19.12.2005
Адрес: Киев
Сообщений: 9,196
Вы сказали Спасибо: 7,109
Поблагодарили 6,437 раз(а) в 3,230 сообщениях
Хорошо

Цитата:
Сообщение от bantser Посмотреть сообщение
А ось те, що посмішка не є обов'язковим елементом спілкування з клієнтом, а головне - повага і розуміння, ця ситуація з Волею є додатковим аргументом. Посміхатися тоді, коли клієнтові хреново - властивість бидла, а не сервісу...
Володимире, Ви майже переконали мене

Але все ж лишилось іще трішечки віри у людську порядність, гідність, доброзичливість...
__________________
Анатолий
Всё - к лучшему!
anatol_ua вне форума   Ответить с цитированием