Показать сообщение отдельно
Старый 13.08.2010, 13:26   #38
yara
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для yara
 
Регистрация: 24.02.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 600
Вы сказали Спасибо: 278
Поблагодарили 918 раз(а) в 311 сообщениях
По умолчанию

У "Волі " call-центр на аутсорсингу. Тобто оператор, який Вам відповідав має працювати за стандартами його компанії-роботодавця (зокрема, клієнтоорієнтованість). А от що він говорить - це вже диктує "Воля" (зокрема про звернення трьох клієнтів) і це вже їх різновид "клієнтооорієнтованості".
Хоча, якщо чесно, шкода тих операторів, адже весь потік негативу від роботи компанії виливається на них
__________________
Ірина Шуляренко
yara вне форума   Ответить с цитированием
Этот пользователь сказал Спасибо yara за это полезное сообщение:
anatol_ua (13.08.2010)