Показать сообщение отдельно
Старый 13.08.2010, 12:55   #34
bantser
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для bantser
 
Регистрация: 03.06.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 1,273
Вы сказали Спасибо: 90
Поблагодарили 658 раз(а) в 241 сообщениях
По умолчанию

Сьогодні мені з посмішкою відповіли в центрі технічної підтримки "Воля", що з моїм будинком справді відсутній зв'язок і інтернет не працює, але ніхто нічого не робитиме, бо треба щоб подзвонили не менше трьох клієнтів з будинку, тоді вони займуться ремонтом. Моє звернення щодо того, що я не отримую послуги, за яку заплатив, не вважається інформацією про те, що послуга не надається.
І все це з посмішкою в голосі. Навчені...

Тож думаю, що, мабуть, я неправий, бо вони ж з посмішкою мене послали, тобто я маю бути вдячним...
bantser вне форума   Ответить с цитированием
Этот пользователь сказал Спасибо bantser за это полезное сообщение:
anatol_ua (13.08.2010)