Цитата:
Сообщение от bantser
Як у вас відбувається реабілітація операторів, профілактика емоційного вигорання?
|
Профілактика відбувається просто: спочатку підбираються відповідні працівники, потім вони проходять спеціальне навчання. Чесно кажучи в реабілітації потреба ще не виникала

Просто та мізерна кількість агресивних клієнтів просто не може потягатися з більшістю хороших клієнтів, що часто не просто дякують в розмові, а подекуди передзвонюють керівникам, щоб подякувати і розказати, які вони хороші. І це в Києві. Коли ми запускали подібний сервіс в Одесі, то там люди не звиклі до нормального сервісу просто засипали компліментами тих же операторів. Тут, мабуть ще значну роль відіграє відношення до роботи. Ми коли проводили анкетування на задоволенність роботою, то близько 87% зазначили, що в роботі їм подобається її соціальна значимість, а для 93 % можливість працювати з людьми.
2 шановного провокатора Шутюр баад: щось не пригадую статті в КЗпП про сумне обличчя як причина для звільнення