Показать сообщение отдельно
Старый 10.08.2010, 21:01   #30
bantser
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для bantser
 
Регистрация: 03.06.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 1,273
Вы сказали Спасибо: 90
Поблагодарили 658 раз(а) в 241 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от yara Посмотреть сообщение
Щойно слухала запис розмови з дуже неадекватним клієнтом, де співробітник спокійним, нейтральним, діловим тоном завершив розмову. Відділ навчання операторів хотів похвалитися своїми кадрами . А інакше бути просто не може, або ми працюємо з посмішкою, або йдемо з бізнесу).
Як у вас відбувається реабілітація операторів, профілактика емоційного вигорання?
bantser вне форума   Ответить с цитированием