А не думали зробити щось простіше. Наприклад, інтерв"ю по компетенціям і заразом оцінити мотивацію, а для тих, хто його успішно пройшов, тестове завдання у вигляді робочих кейсів. У нас ця схема уже успішно діє біля трьох років.
Як на мене, організовувати навчання лише заради оцінки не дуже добра ідея, тим паче, що залучити до цього топів, ще й в позаробочий час, може бути важкувато. Та й навчати ТП управлінським навикам без можливості їх ротації в найближчий час - втрата коштів і часу.
Щодо кейсів, то найоптимальніше взяти якісь робочі ситуації, можливо їх дещо спростити. Наприклад: розробити ситему мотивації для "своїх" ТП, вирішити якусь конфліктну ситуацію з клієнтом тощо. На виході або документ, або проводиться рольова гра.
__________________
Ірина Шуляренко
|