Показать сообщение отдельно
Старый 07.07.2010, 12:41   #3
yara
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для yara
 
Регистрация: 24.02.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 600
Вы сказали Спасибо: 278
Поблагодарили 918 раз(а) в 311 сообщениях
По умолчанию

А не думали зробити щось простіше. Наприклад, інтерв"ю по компетенціям і заразом оцінити мотивацію, а для тих, хто його успішно пройшов, тестове завдання у вигляді робочих кейсів. У нас ця схема уже успішно діє біля трьох років.
Як на мене, організовувати навчання лише заради оцінки не дуже добра ідея, тим паче, що залучити до цього топів, ще й в позаробочий час, може бути важкувато. Та й навчати ТП управлінським навикам без можливості їх ротації в найближчий час - втрата коштів і часу.

Щодо кейсів, то найоптимальніше взяти якісь робочі ситуації, можливо їх дещо спростити. Наприклад: розробити ситему мотивації для "своїх" ТП, вирішити якусь конфліктну ситуацію з клієнтом тощо. На виході або документ, або проводиться рольова гра.
__________________
Ірина Шуляренко
yara вне форума   Ответить с цитированием