Показать сообщение отдельно
Старый 22.06.2010, 10:18   #22
bantser
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для bantser
 
Регистрация: 03.06.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 1,273
Вы сказали Спасибо: 90
Поблагодарили 658 раз(а) в 241 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от tipatov Посмотреть сообщение
Например при выбивании дебиторской задолжности, когда разговор и так напряжен, с вопросом «Почему вы нам не платите вовремя?!»
Мені важко уявити, що в цій ситуації вас цікавила б відповідь... :-)
Важливо не дізнатися, чому не платять, а отримати оплату або, принаймні, визначитися з реальними термінами і процедурами. Тому в такій ситуації це запитання звучить для дебітора як знущання, як зверхність. І реакція відповідна...

Подібний підхід - це підхід з позиції кредитора, який завжди в нашій культурі сприймається як хазяїн, а не з позиції інтересів і партнерства: я хочу отримати свої гроші, давай щось зробимо для цього.
bantser вне форума   Ответить с цитированием