Показать сообщение отдельно
Старый 21.06.2010, 10:15   #5
bantser
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для bantser
 
Регистрация: 03.06.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 1,273
Вы сказали Спасибо: 90
Поблагодарили 658 раз(а) в 241 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Ирина Зусик Посмотреть сообщение
Стоит задача разработать тренинг для продажников. Рынок - очки
Работа с возражениями.
Подскажите литературу и какая структура тренинга.
Літератури справді багато. Особливо на тему продажів і роботи із запереченнями. Якщо ви живете в Києві чи іншому великому місті, то підіть на книжковий ринок і подивіться в спеціалізованих точках. Тільки не поспішайте купувати - книги не зникнуть. Подивіться, які з них більш практичні, з методологією, з вправами...

З власного досвіду:

1. Спробуйте спочатку повчити продавців управлінню своїми почуттями, розуміння емоцій. Адже заперечення клієнта часто приймаються продавцями як оцінка їхньої особистості іншою людиною, особливо коли в заперечення включено експертну позицію або звучить адресна недовіра (всі ви продавці, лікарі, механіки...).

2. Далі попрацюйте з темою маніпуляцій - розпізнавання та протистояння. Клієнти часто маніпулюють свідомо чи несвідомо продавцями, а продавці ведуться. Гірший варіант - продавці впевнені, що тонко маніпулюють покупцем, а в цей час вони особливо вразливі. До того ж, у продавців досить часто відсутнє стратегічне бачення стосунків з клієнтом і робота зводиться до разової купівлі-продажу, без розрахунків на тривалу співпрацю. А клієнт, відчуваючи, що ним маніпулюють, не стане повертатися туди, де він відчував приниження (а маніпуляція - це і є приниження).

3. І лише після цього переходьте до конкретних прийомів роботи із запереченнями. Бо без уміння управляти емоціями, спілкуванням, будь-які техніки легко розбиваються розривом шаблону...
bantser вне форума   Ответить с цитированием