Цитата:
Сообщение от Uspeh
Ну, це вже занадто! І навіщо? 
|
Таки заглянув...
Uspeh, від початку Анна звернула увагу на те, що вона хотіла б поговорити з ейчарами, які зараз займаються цими питаннями
Цитата:
хотелось бы дополнить их проанализировав потребности коллег HR-ов нашей сферы и написать именно о том, что будет актуально, интересно, востребовано, полезно, поможет коллегам (и не только) в решении их конкретных вопросов. Вот такая у меня задача.
|
і я не став далі говорити про своє бачення тематики, бо не є ейчаром.
Але сьогодні я провів майже день в автомобільній компанії. В перерві між розмовами з генеральним директором, директором СТО (власне, постив звідти, спостерігаючи за роботою столу замовлень) я згадав про цю тему і таки не втримався...
Ось чому я і написав, що порушив задуману концепцію розмови.
Хоча я не думаю, що різний досвід і навіть протилежні погляди хай і не ейчара на проблематику можуть зашкодити в чомусь.
А тематика управлінської компетентності таки справді потребує серйозної розмови. Бо менеджер - це окрема професія...
Цитата:
Сообщение от panda007
По своей практике подбора торгового и руководящего персонала в специфические отрасли (автосервис, теплотехника): если знания продукта руководителя превышают знания подчиненных - его можно смело увольнять. Потому что он только и делать будет, что мурыжить всех своей грамматикой, вместо выполнения своего функционала.
|
Це і є "прокляття сильного"...