Показать сообщение отдельно
Старый 16.06.2010, 16:50   #39
Uspeh
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для Uspeh
 
Регистрация: 11.07.2007
Адрес: Киев
Сообщений: 843
Вы сказали Спасибо: 559
Поблагодарили 828 раз(а) в 331 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от bantser Посмотреть сообщение
2. Щодо запчастин - згоден з вами цілком, особливо коли якщо йдеться про продаж з/ч в автомагазині чи на СТО. Коли ж ідеться про керівника відділу з/ч, то знання автомобіля аж так детально необов'язкове. Хоча вкрай бажане.
Так, я з Вами згодна!
Цитата:
Анна, керівник може бути наставником тількми для іншого керівника. Якщо він буде наставником для продавця, то він відходить від управлінських фукнцій і гальмується на тому перевалі, який відділяє виконавця від управлінця, гальмується на "принципі Пітера".
Це залежить від підприємства. Якщо директор або власник компаніі можуть собі дозволити розподіл обов'язків, то безумовно, Ви праві!
Цитата:
Але я так зрозумів, що мої пости порушують якусь вашу ідею цієї теми, тому більше не заходитиму і не заважатиму...
Щиро перепрошую, що порушив вашу роботу.
Ну, це вже занадто! І навіщо?
Цитата:
Я не ставлю целью навязать Вам свое мнение.
Цель данной темы прописана в посте № 1.
Действительно, мы все отошли от темы. Если интересно о функционале, руководстве и тд., давайте просто создадим другую тему, перенесем туда наши посты и продолжим
Предлагаю всем участникам вернуться к теме обсуждения!
Анна, а т.к. обсуждение самой темы идет не очень живо, может, вы создадите опрос или напишите какие-то дополнительные, более конкретные вопросы?
__________________
PER ASPERA AD ASTRA!
Uspeh вне форума  
Этот пользователь сказал Спасибо Uspeh за это полезное сообщение:
Anna_Tyutyunnik (16.06.2010)