Показать сообщение отдельно
Старый 03.06.2010, 14:33   #1
Alur
Новый участник HR-Лиги
 
Регистрация: 18.11.2009
Сообщений: 1
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
По умолчанию Чи обов’язково користуватися Типовою форма №П-5?

Чи обов"язково користуватися Типовою форма N П-5 ЗАТВЕРДЖЕНОю наказом Держкомстату України від 5 грудня 2008 р. N 489 (табель обліку робочого часу) чи можна залишити попередню по підприємству але добавити індекси які нам раніше не вистачало?

Заздалегідь вдячна за відповідь, з повагою, Алур
Alur вне форума   Ответить с цитированием