![]() |
Як правильно організувати перевезення балонів автотранспортом?
Я пройшовся по НПАОП 0.00-1.07-94 ("правила будови так експл. посудин") та Правила дорожнього перевезення небезпечних вантажів від 2004 р.
То підкажіть, якщо я де помиляюся. В нас водію на ГАЗ-53 (бортовий вант. автомобіль) потрібно перевозити декілька балонів на заправку та назад (в інше місто). Щоб це було все законно, то необхідно: 1) пройти водію навчання в автошколі на право перевезення небезпечних вантажів 2) вивісити знак небезпеки на сам автомобіль 3) призначити особу відповідальну за транспортування балонів, яка пройшла навчання 4) отримати в ДАІ Свідоцтво про допущення ТЗ до перевозки (п. 6.9.1 вищевказаних правил перевезення) 5) червоний штамп на шляховому листі "Небезпечний вантаж" Особливо цікавлять пункти 3 і 4. Особою відповідальною за транспортування та експлуатацію може бути хтось один з ІТР, навчений по НПАОП 0.00-1.07-94? Чи потрібно навчати механіка по випуску автомобілів, щоб він розумівся на цьому і міг перевірити правильність перевезення, коли випускає авто? Сказали в місцевому ДАІ, що до 1 т, цей сертифікат можна не отримувати. Але це дещо суперечить п. 6.9.1 Правил перевезення: "На всі транспортні засоби, придатні до перевезення небезпечних вантажів, Державтоінспекцією МВС України оформлюється свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів (додаток 4) (далі - свідоцтво). " Але хочеться вірити, що може і правда його не треба, просто будуть перевіряти інспектора ДАІ іншого міста, коли зупингять. |
1) пройти водію навчання в учбовому центрі(даі знають)на право перевезення небезпечних вантажів - ДОПОГ,ADR
2) вивісити знаки небезпеки на сам автомобіль - автомобільукомлектувати відповідно до ДОПОГ(822 наказ) ADR 3) призначити особу відповідальну за транспортування балонів, яка пройшла навчання в учбовому центрі(даі знають) 4) отримати в ДАІ Свідоцтво про допущення ТЗ до перевозки (п. 6.9.1 вищевказаних правил перевезення) та інші документи(технічні умови і т.д) - накладні заповнювати відповідно до ДОПОГ ADR ..... просто будуть перевіряти інспектора ДАІ іншого міста, коли зупингять.[/quote] - купіть(обовязково) ще для водія 822 наказ даі(правила перевезення НВ) - щоб возив із собою. на всі ваші питання вам нададуть відповідь в учбовому центрі. ДОПОГ та 822 наказ не належать до нормативів з ОП. але на ОП цю роботу вішають. |
Дуже дякую. Я про ДОПОГ ADR не знав.
Та й не думав, що навіть возити з собою правила треба. Звик просто до схеми оп охороні праці, що проплатив і скоро посвідчення. А тут з автошколою мороки більше)) |
Цитата:
правила - червона книжечка окупить себе сторицею, потрібно тримати водію разом зі всіма документами на небезпечний вантаж, тоді гайі "посилають" водія їхати далі, бо "дуже розумний".(з слів викладача) схема з ОП розписана по порядку і все зрозуміло, а в ADR зрозуміло тільки те, що конкретно написано(знаки, комплектація автомобіля, заповнення назв вантажів в накладних і т.п.), а остальне - накази на відповідальних, форми журналів контролю, організація роботи і т.д. все довільної форми:dont know: все що я вам тут відповів - з навчання в центрі ADR. |
Добро дня. Ви хочете сказати, якщо я перевожу у вантажному автомобілі один пост різки металу ( 1 балон кисневий і 1 балон пропан)для ремонтних робіт, то мені теж потрібно пройти усі 5 пунктів, що вище зазначені,? Однієї перевірки знань з охорони праці водія і призначення відповідальної особи за перевезення та облаштування автомобіля недостатньо?:reverie:
|
Цитата:
|
Часовой пояс GMT +3, время: 09:56. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
2025 © МЕДІА ГРУПП 2025 © HR LIGA