Форум сообщества специалистов по управлению персоналом HR-Лига

Форум сообщества специалистов по управлению персоналом HR-Лига (http://forum.hrliga.com/index.php)
-   Совместители. Переводы. Перемещения (http://forum.hrliga.com/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Оформлення в.о. головного бухгалтера (http://forum.hrliga.com/showthread.php?t=865)

ФиАллочка 07.05.2007 14:24

Оформлення в.о. головного бухгалтера
 
Шановні колеги! :D Допоможіть, будь ласка, правильно оформити наказ на переведення зам. гол. бухгалтера на виконуючого обовязки головного бухгалтера? Що пишеться в підставі (заява чи розпорядження директора)? І хто може пояснити різницю між роботою на випробувальному терміні та роботою виконуючим обовязки? Дякую!!!

esar 07.05.2007 15:35

Законодавством передбачено тимчасове виконання бов'язків "когось" тільки у випадку тимчасової відсутності цього "когось" (відпустка, хвороба, відрядження тощо). В цьому випадку працівник виконує обов'язки відсутнього працівника:
а) згідно посадової інструкції, якщо він є заступником відсутнього працівника (як у вашому випадку); оформлення здійснюється у порядку, визначеному в посадовій інструкції.
б) з власної ініціативи і за згодою керівника (заява працівника - резолюція - наказ);
в) з ініціативи керівника (попередня усна згода - наказ - письмове засвідчення згоди в наказі).

Звідси - і різниця з випробувальним терміном: не впорався з обов'язками - приймають на посаду іншу людину, а т.в.о. залишається на воїй посаді.

Якщо посада вакантна - то можливе або суміщення, або сумісництво. В цьому випадку оформлення через заяву і наказ (розмір доплата або тривалість робочого часу визначається за згодою між керівником і працівником).

Якщо тимчасове виконання обов'язків здійснюється внаслідок п. а), то працівник отримує лише свій оклад; якщо - внаслідок п.п. б),в) - то працівник отримує доплату в розмірі, визначеному в колективному договорі.

ФиАллочка 07.05.2007 16:10

Дуже дякую за відгук!!!! :res: Розповім докладніше ситуацію: гол. бухгалтер звільнився. Його заступнику передають обовязки головного з правом підпису, але так би мовити з випробувальним терміном. Але ж ця людина вже давно працює в компанії. Тому вирішили в наказі прописати "виконуючий обовязки". Але як я зрозуміла з Вашого пояснення, на місце виконуючого обовязки в будь-якому разі повертається особа на постійне місце роботи. Як в такій ситуації коректно оформити наказ? Ще раз дякую!

Tety 07.05.2007 16:11

Випробувальний термін можна застосовувати лише при прийнятті працівника на роботу (і то не до всіх категорій населення, див. КЗпП). Якщо під час випробувального терміну виявиться, що працівник не відповідає займаній посаді, роботодавець може його звільнити. Але для цього має бути проведена величезна робота (завдання на випробувальний термін, акти, пояснюючі,...).
А щодо тимчасового виконання обов"язків, дивіться вище. Esar все класно описала.
Якщо наданої інформації замало- пишіть детальніше що саме вам потрібно.

esar 07.05.2007 16:22

За посадовою інструкцією заступник головного бухгалтера (як і всякий інший заступник керівника) виконує обов'язки головного бухгалтера у випадку відсутності останнього. Тобто в наказі треба послатися на цю посадову інструкцію і зазначити, що на ХХХХХХХ, заступника головного бухгалтера, покладаються обов'язки головного бухгалтера тимчасово, на час до призначення на цю посаду іншої особи, з правом підпису банковських та інших фінансових документів.

P.S. У вашому випадку заступник головного бухгалтера не повертається на свою посаду у разі прийняття на роботу іншої особи, а весь цей час працює на своїй посаді і додатково виконує обовя'язки головного бухгалтера (як зазначено в посадовій інструкції).

Fervis 08.05.2007 10:43

согласна полностью с автором esar

ФиАллочка 08.05.2007 11:07

Дуже всім дякую за допомогу! Звернулася вперше і приємно здивована! Так тримати і гарного наступаючого свята!!! :bravo:

Аврора 16.05.2007 10:57

Доброго дня! ї
А якщо у трудовій книжці написано "прийнятий на посаду в.о.бухгалтера", то як краще це виправити?

esar 16.05.2007 11:16

Спочатку виправте наказ.
А в трудову внесіть виправлення у відповідності з частиною другою п. 2.10. Інструкції про порядок ведення трудових книжок на підприємствах....: "...після зазначення відповідного порядкового номеру, дати внесення запису в графі 3 пишуть: "Запис за № таким-то недійсний. Прийнято за такою-то професією (посадою)", і у графі 4 повторюють дату і номер наказу (розпорядження) власника або уповноваженого ним органу, запис з якого неправильно внесено до трудової книжки".

P.S. Вивчайте нормативні акти та законодавчу базу.

yanety 30.01.2009 14:19

ИО главного бухгалтера. Как правильно?
 
Главный бух. написал заявление на увольнение. Зам. главного бухгалтера в декрете. Нашли кандидата внутри компании на должность гл.буха. Теперь как правильно - можем ли мы временно назначить и.о. главного бухгалтера этого человека? чтобы все, и он, и компания, убедились окончательно в правоте своего выбора? или оформить на 2 месяца вснутренне совмещение, а потом, если результаты будут хорошие, назначить сразу главным бухгалтером?

Iren@ 30.01.2009 14:26

в.о. не треба призначати, бо людина опиниться постійним працівником, навіть якщо не підійде.
Переведіть за заявою, не підійде - переведете взад. :D

yanety 30.01.2009 14:31

тут вот еще какая штука - директор не хочет сразу назначать главным бухгалтером. хочет, чобы была иллюзия временности, что ли.
А по заявление перевести - чтобы именно перевести, а не по совмещению?

Iren@ 30.01.2009 14:36

ну переведіть тимчасово, на 2 місяці, наприклад. Якщо сподобається - автоматично залишиться постійно. Якщо ні - все одно переводити назад .
В принципі, гол.бух - керівна посада, не добре оформлювати суміщення. До того ж - навіщо платити більше (тобто за двома посадами)? Толку не буде ні на старій, ні на новій посаді.

Sms 30.01.2009 14:44

Цитата:

Сообщение от esar
За посадовою інструкцією заступник головного бухгалтера (як і всякий інший заступник керівника) виконує обов'язки головного бухгалтера у випадку відсутності останнього. Тобто в наказі треба послатися на цю посадову інструкцію і зазначити, що на ХХХХХХХ, заступника головного бухгалтера, покладаються обов'язки головного бухгалтера тимчасово, на час до призначення на цю посаду іншої особи, з правом підпису банковських та інших фінансових документів.

P.S. У вашому випадку заступник головного бухгалтера не повертається на свою посаду у разі прийняття на роботу іншої особи, а весь цей час працює на своїй посаді і додатково виконує обовя'язки головного бухгалтера (як зазначено в посадовій інструкції).

что-то я совсем запуталась.... если я правильно поняла, то нельзя назначать сотрудника и.о., если эта должность вакантна. (а можно только если человек времено отсутсвует). получается, что нельзя так сделать как Вы написали...

yanety 30.01.2009 14:50

n/t/ временно перевести с должности бухгалтера на должность главного бухгалтера сроком на 2 месяца? по истечении этих двух месяцев - надо издавать приказ о назначении?

Sms 30.01.2009 15:51

Цитата:

Сообщение от Iren@
ну переведіть тимчасово, на 2 місяці, наприклад. Якщо сподобається - автоматично залишиться постійно. Якщо ні - все одно переводити назад .
В принципі, гол.бух - керівна посада, не добре оформлювати суміщення. До того ж - навіщо платити більше (тобто за двома посадами)? Толку не буде ні на старій, ні на новій посаді.

О! У нас похожая ситуация возникла... начальник отдела запчастей уволился, а специалиста отдела запчастей на его должность переводить не хотят. Директор решил сделать его исполняющим обязанности, так как не хочет, чтобы этот человек занял должность начальника отдела на постоянной основе.. а теперь получается, что раз должность вакантна, и.о. не получиться назначить, а по совмещению - только хуже - так как две зп прийдется платить человеку... даже не знаю что теперь делать :roll:
А на каком основании можно временно перевести на должность? и надо ли где-то писать что после окончания срока временного перевода, человек занимает предыдущю должность или это и так "само собой разумеется"? и обязательно ли в трудовой запись делать соответсвующую?

tatta 18.06.2014 17:37

как оформить исполняющего обязанности главного бухгалтера
 
Доброе время суток всем форумчанам!
Из организации увольняется главный бухгалтер.Пока не найдена замена на вакантную должность нужно назначить штатного бухгалтера.
Можно ли назначить бухгалтера (с ее согласия) временно исполняющим обязанности главного бухгалтера? Как правильно это оформить?

Befis 23.06.2014 23:13

Действующий КЗоТУ вообще не содержит понятия «исполняющий обязанности» относительно вакантной должности.

zolota 25.09.2014 10:08

Исполнение обязанностей
 
Подскажите пожалуйста, у нас на фирме не много людей, главный бухгалтер увольняется, как правильно оформить "Наказ" о том, что директор возлагает на себя обязанности главного бухгалтера??????

Татьяна Кочина 03.10.2014 11:20

Тимчасове заміщення посади головного бухгалтера
 
День добрый! Прошу ответить на вопрос ! одна из наших фирм-филий просит согласования на вот такое письмо (краткое содержание):
"Доводимо до відома про вакантність посади головного бухгалтера підприємства, оскільки Іванова Оксана Іванівна звільнилась 1 вересня 2014 року і тимчасово виконуючим головного бухгалтера призначено провідного економіста Петра Петровича ПЕтрова. Просимо вас погодити тимчасове заміщення посади головного бухгалтера"
от сюда вопрос: разве можна назначать временно исполняещего обязанности главбуха если это вакантная должность.... ??? и можна ли устанавливать Петру ПЕтровичу Петрову полный оклад главбуха? ПРОсвятите новичка.:dont know::dont know::dont know:. И спасибо ВАМ ))))

Andry 08.10.2014 11:28

Цитата:

Сообщение от zolota (Сообщение 211617)
...главный бухгалтер увольняется, как правильно оформить "Наказ" о том, что директор возлагает на себя обязанности главного бухгалтера??????

Точно так же, как и на любого другого работника: "...з 10.10.2104р. покласти на директора Іванова Петра Івановича обовязки головного бухгалтера та надати йому право підпису від імені головного бухгалтера"

Цитата:

Сообщение от Татьяна Кочина (Сообщение 211704)
...вопрос: разве можна назначать временно исполняещего обязанности главбуха если это вакантная должность.... ??? и можна ли устанавливать Петру ПЕтровичу Петрову полный оклад главбуха?

Это НАЗНАЧЕНИЕ, то бишь прием или перевод, работника исполняющим обязанности по вакантной должности не допускается, а возложение обязанности на уже работающего человека допускается и называется совмещением.
Что же касается оплаты, то в КЗОТе по этому поводу сказано так:
Цитата:

Стаття 105. Оплата праці при суміщенні професій (посад) і виконанні обов'язків тимчасово відсутнього працівника
Працівникам, які виконують на тому ж підприємстві, в установі, організації поряд з своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткову роботу за іншою професією (посадою) або обов'язки тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи, провадиться доплата за суміщення професій (посад) або виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника.
Розміри доплат за суміщення професій (посад) або виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника встановлюються на умовах, передбачених у колективному договорі.

Заморочка 11.11.2015 15:23

Зам чи В.О.
 
Підскажіть будь ласка. Головний бухгалтер йде у відпустку по вагітності та пологам.На підприємстві є замісник головного бухгалтера, посадовою інструкцією якого передбачено заміщення главбуха на час його відсутності. При здійсненні касових операцій на бланку (наприклад видаткового касового ордеру ) графа підпису "Головний бухгалтер" закреслюється ? Якщо так то прописується "в.о.головного бухгалтера" чи все таки пишеться "зам.головного бухгалтера"? Чи якось інакше це оформлюється?

DANA13 11.11.2015 15:58

В.о. тимчасово відсутнього голбух покласти наказом.
На передодні відпустки головбуха раджу оформити акт приймання-передачі справ від головбуха до завбухга та обов’язково ознайомити останнього з посадовими обов’язками головбуха.

Під час тимчасової відсутності головбуха подавати відомості про особу, що виконує її обов’язки, до податкової інспекції не потрібно. Заяву за ф. 1-ОПП надають лише в разі заміни головбуха (п. 9.3 Порядку № 1588). Водночас очевидно, що податківців зацікавить причина, за якою звітність підписує інша особа, тому бажано разом із декларацією подавати документи, що підтверджують відсутність уповноваженої на підпис особи та визначають особу, що виконує її обов’язки в цей період.
Найімовірніше, тимчасовому головбуху доведеться мати справу й із банківськими документами. У такому випадку нову Картку із зразками підписів і відбитком печатки не складають. До банку додатково подають тимчасову картку зі зразком підпису особи, яка тимчасово виконує обов’язки головного бухгалтера.

Крис_тина 18.11.2015 12:48

Доброго дня підскажіть будь-ласка як бути:
Дано
на підприємстві є відділ Бухгалтерії в складі заступника головного буха, бух
і є Фінансовий директор (який виконує обовязки головного буха)
Треба знайти вихід
Як документально оформити Фінансового директора (який по факту буде і головним бухгалтером)
Мій розвязок
Оформляю Директора фінансового в посадовій інструкції вказую, що виконує обовязки головного бухгалтера та керує бухвідділом тільки як у штатному розписі та по олаті не знаю бути

DANA13 18.11.2015 12:57

в.о головбуха? а посада головного бухгалтера в штатному розкладі є?

Крис_тина 18.11.2015 13:27

штатний розпис тільки будемо формувати

DANA13 18.11.2015 15:14

Цитата:

Сообщение от Крис_тина (Сообщение 220488)
є відділ Бухгалтерії в складі заступника головного буха

тобто відділ є, або буде в штатному, чи буде посада головного бухгалтера?
Якщо не буде посади в штатному, то виконання обовязків якого голбух необхідно виконувати?, в такому випадку в посадовій просто розписуете обовязки, відповідальність та повноваження щодо підписання, візування
Якщо буде окрема посада голбух то можливе суміщення посад

Крис_тина 18.11.2015 15:21

тобто в штатному розписі в мене буде директор фінансовий (обовязки: директора фінансового і головного буха) і відділ бухгалтерії у складі заступника головного буха (якого у штатному розписі немає) та буха я так вас зрозуміла? і це буде правильно

ЭолА 18.11.2015 15:25

Крис_тина, добрый день.
а согласно штатного расписания в какое подразделение относится ваш фин. дир?

Крис_тина 18.11.2015 15:27

управление

ЭолА 18.11.2015 15:39

в АУП? (административно управленческий аппарат) на мой взгляд если есть отдел , должен быть начальник это отдела. переместите финдира в бухгалтерию по штатке, как вариант, и часть вопросов о руководителе бухгалтерии отпадает. в должностной финдира, вы можете прописать и функционал главбуха., и в положении о бухгалтерии все подробно расписать.

DANA13 18.11.2015 15:46

Цитата:

Сообщение от Крис_тина (Сообщение 220495)
тобто в штатному розписі в мене буде директор фінансовий (обовязки: директора фінансового і головного буха) і відділ бухгалтерії у складі заступника головного буха (якого у штатному розписі немає) та буха я так вас зрозуміла? і це буде правильно

Я виходила із Вашої інформації. Мені наприклад не зрозуміло, навіщо Вам заст.голбух при відсутності посади гол:dont know:бух
Поки Ви формуєте ШР, можете ще змінити Ваш проект, я просто навела приклад дій при наявності або відсутності посади голбух для фіндир

Крис_тина 18.11.2015 16:28

Штатка коротко:
І Адміністративно-управлінський
1. Адміністративний
1.1. Диреткор
1.2. Директор Фінансовий
1.3. Менеджер по персоналу
1.4 Фахівець з логістики
1.5 Адміністратор системи
2. Бухгалтерія
2.1 Заступник головного бухгалтера
2.2. Бухгалтер
ІІ Згуртово-роздрібний ....
Так як для ведення бухосбліку відповідає голбухгалтер в банках по інших держорганах теж потрібен головний бухгалтер, а хоче посаду Фіндиректора (фактично майже не виконує фунції глбуха тільки організаційні з директором та баланс складає), а по факту все виконує заступник якось так

DANA13 18.11.2015 16:39

Вам звичайно вирішувати, але всежтаки засупник КОГО САМЕ?
Тоді напрошується якась посада наприклад: фінансовий директор-головний бухгалтер
Ще можливо умовити дир., щоб у відділі організовував провідний бух. відповідно до посадих обовязків, а у просто бух. в посадову вписати -вконувати доручення провідного бух.

ЭолА 18.11.2015 16:39

Крис_тина , я бы всетаки переместила финдира в бухгалтерию.при условии , что должности главбуха не предвидится. ведь руководители подразделений находятся в своих подразделениях, ведь так? и отталкиваясь от этого пишите должностную , учитывая специфику вашей должности , при этом , не забывайте смотреть кл. справочник должностей. и разумеется положение про бухгалтерию.

Крис_тина 18.11.2015 16:43

ну Директор фінансовий відділу Бухгалтерії теж не звучить і не логічно, як би ж мені вирішувати, то я б до Вас за допомогою не зверталася

ЭолА 18.11.2015 16:44

DANA13 , вы правы одназначно . заместитель КОГО. главного бухгалтера? - так такой должности нет в штатке. есть несколько вариантов:
1. Бухгалтерия:
а) фин. дир.
б) зам. фин дира
в) бухгалтер
2. бухгалтерия6
а) фин. дир
б) ведущи/ старший бухгалтер
в) бухгалтер

ЭолА 18.11.2015 16:46

как вариант назовите бухгалтерию - финансовой службой

Крис_тина 18.11.2015 16:47

не думаю что на первый вариант дадут согласие, но попробую

ЭолА 18.11.2015 16:49

в любом случае вам надо будет думать не только про финдира, но и про заместителя главбуха. к сожалению , на предприятии не может быть заместитель несуществующей должности. удачи!


Часовой пояс GMT +3, время: 10:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
2025 © МЕДІА ГРУПП 2025 © HR LIGA