Форум сообщества специалистов по управлению персоналом HR-Лига

Форум сообщества специалистов по управлению персоналом HR-Лига (http://forum.hrliga.com/index.php)
-   Приказы. Трудовые книжки (http://forum.hrliga.com/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Журнал реєстрації наказів по особовому складу (http://forum.hrliga.com/showthread.php?t=4310)

sonnkka 23.09.2008 12:50

Журнал реєстрації наказів по особовому складу
 
Добрый день! Работаю в кадрах меньше месяца. Хочу завести журнал регистрации приказов по личному составу. Подскажите, пожалуйста, он так и называется "Журнал регистрации приказов по личному составу"? Обзваниваю магазины, говорят есть просто "Журнал регистрации приказов". Они чем-то отличаются?

dvs57 23.09.2008 13:41

Нормативними документами конкретна форма такого журналу не визначена.
Подивіться, що то за форма, яка продається.
Повинні бути графи:
- № п.п.
- дата наказу
- номер наказу
- короткий зміст
- ким написаний (на мою думку, не обов’язково, наприклад в мене такої графи немає, бо всі накази роблю я і більше ніхто)
- кому направлено копію наказу
Журнал обліку наказів з особового складу включається в номенклатуру справ в розділі відділу кадрів, а якщо відділу немає, то окремим розділом „Документи з обліку кадрів”

Молли 23.09.2008 13:43

О! О!

А мені дуже треба "журнал обліку лікарняних аркушів"!
Як його робить? Може я десь пропустила, чи не туди звертаюся?

sonnkka 23.09.2008 14:11

спасибо большое dvs57

ИринаП 23.09.2008 18:05

Журнал учета больничных листов у нас выглядит следующим образом:

ЖУРНАЛ
учета больничных листов

Начат "_____" _______________ 200 __ г.
Окончен "_____" ______________ 200 __ г

Первая строка название колонок:
№ п/п ; Фамилия, имя, отчество; Номер больничного листка; Лечебное учреждение, выдавшее больничный лист; Срок больничного листа

Вторая строка нумерация колонок: 1 2 3 4 5

Соответственно необходимо журнал прошить и пронумеровать. Проверка приходила. Одобрила :)
Надесь догадаетесь как это выглядит в оригинале. :cool:

танита 23.09.2008 23:11

http://www.hrliga.com/phpBB2/viewtopic.php?t=5224

Молли 24.09.2008 10:42

Спасибо большое :)
Я думала, у нас, может еще какие колонки есть. Я в инете нашла только русский вариант.
Еще раз спасибо.

dvs57 24.09.2008 13:34

Цитата:

Сообщение от Молли
может еще какие колонки есть

Також не знайшов нормативного документу, яким було б визначено таку форму. А ті форми, що пропонуються, мені не сподобались. Зробив як сам захотів.

Розміщення на 2 сторінках А4 (орієнтація - книжна)
Сторінка 1
Дата подання листка на реєстрацію
Прізвище, ініціали працівника
Листок непрацездатності (розбивається на окремі 3 графи)
- 1 – первинний, 2 – продовження
- серія, номер
- ким видано
Причина непрацездатності

Сторінка 2
Режим лікування
Діагноз
Звільнення від роботи (розбивається на окремі 2 графи)
- з якого числа
- по яке число включно
Став до роботи
Кількість робочих днів непрацездатності

Назва: Журнал реєстрації листків непрацездатності, що надійшли від працівників (назва підприємства).
Журнал переходить з року в рік, до повного використання

Граф нібито багато, але, на мій погляд, вони можуть бути потрібні, якщо слід щось з’ясувати в кожному конкретному випадку.
А заповнюються дуже просто. Наприклад в графі „Причина непрацездатності” пишу код, який відмічено в листку непрацездатності, наприклад „1” (цим кодом позначається загальне захворювання), або „5” (цим кодом позначається невиробнича травма).
Режим лікування: „стац” або „амб”, думаю, самі здогадаєтесь значення.

Молли 24.09.2008 15:25

дякую дуже :)

SlavikCS 25.09.2008 12:19

Чесно кажучи в мене такого журнала по обліку лікарняних немає. Я його заповнюю підкріпляю під протокол по соц страху і передаю далі в бугалтерію. Напишіть де написано щоб був журнал реєстрації лікарняних листків, можливо собі потрібно це зробити :?

Молли 25.09.2008 13:15

Я ніде не шукала, Главбух сказала - "есть котнакт" - значит, "будем есть контакт".

anatol_ua 25.09.2008 14:59

Если такой журнал зачем-то нужен, то никто не запретит его иметь !!!
Лично мне не приходилось сталкиваться с необходимостью ведения такого журнала, поэтому никто меня и не заставит его иметь :D

Iren@ 25.09.2008 15:10

В мене графи такі:
№// ПІБ// дата подачі до кадр.служби л/н // Серія № л/н // Період непрацездатності// Найменування лік.закладу, що видав л/н.

Мені навіть дивно, що хтось не веде такий журнал, дуже корисний.
Особливо без нього не можна обійтись, якщо підприємство велике: наприклад, коли представник комісії по соц.страху ставить в журналі дату отримання, підпис і к-сть одержаних у ВК л/н, з метою уникнення конфліктів хто - кому - коли віддав і чому вчасно не оплатили, наприклад.

dvs57 25.09.2008 17:33

У нас, як в армії, перевірка за перевіркою. Ось і зараз також (ніколи й на форум заглянути). :lol:
Буває, що в складі „перевіряючих” є медик, тоді йому того журнала в руки (разом з іншою документацією), - хай „перевіряє”
Згоден, якщо нема потреби в такому журналі, то навіщо його вести.
А все ж, буває, коли й собі знадобиться щось уточнити.

ROMASHKA30 15.04.2009 15:18

господа, подскажите, плиз. Я тоже веду "Журнал реєстрації наказів" по личному составу. Но в нем нет таких граф как "ким написаний" и "кому направлено копію наказу". Вместо этих 2 граф "Дата отримання" и "Підпис отримуючого". Ошибка ли это? Спасибо.

Света 16.04.2009 09:25

Цитата:

Сообщение от ROMASHKA30 (Сообщение 60750)
господа, подскажите, плиз. Я тоже веду "Журнал реєстрації наказів" по личному составу. Но в нем нет таких граф как "ким написаний" и "кому направлено копію наказу". Вместо этих 2 граф "Дата отримання" и "Підпис отримуючого". Ошибка ли это? Спасибо.

как уже писалось допускается только такая форма журнала регистрации приказов
- номер приказа (распоряжения). Нумерация осуществляется с 1 января по 31 декабря текущего года;
- дата регистрации;
- краткое содержание;
- кем подписан (фамилия, инициалы);
- кому направлен (объявлен под расписку).

Solnuwko 27.04.2009 11:50

Підкажіть будь-ласка.У мене на підприємстві дуже складна ситуація, втому розумінні, що головний офіс знаходиться в одному місті а працівники нашого підприємства працюють в різних областях України.Тобто на місцях немає кадровиків які б могли гарно оформити працівника.І це робиться в головному офісі.Я розписала усе для того щоб стало зрозуміло що є проблема з підписанням журналу реєстрації наказів де мають ставити підпис працівники з ознайомлення наказу.Чи не буде достатньо в цьому випадку те що працівник підписує сам наказ, бо дуже накладним є те, щоб розсилати журнал реєстрації по областях.Як мені бути:(
Може в когось подібна ситуація,допоможіть!!!!

Света 11.05.2009 15:45

Цитата:

Сообщение от Solnuwko (Сообщение 61221)
Підкажіть будь-ласка.У мене на підприємстві дуже складна ситуація, втому розумінні, що головний офіс знаходиться в одному місті а працівники нашого підприємства працюють в різних областях України.Тобто на місцях немає кадровиків які б могли гарно оформити працівника.І це робиться в головному офісі.Я розписала усе для того щоб стало зрозуміло що є проблема з підписанням журналу реєстрації наказів де мають ставити підпис працівники з ознайомлення наказу.Чи не буде достатньо в цьому випадку те що працівник підписує сам наказ, бо дуже накладним є те, щоб розсилати журнал реєстрації по областях.Як мені бути:(
Може в когось подібна ситуація,допоможіть!!!!

я ознакамливаю работников на самом приказе, с задней сороны там где и визы

Askim_Elena 08.11.2011 13:30

подскажите
 
У нас на предприятии нет кадровой службы, помогите разобраться. А я новенькая в этом деле. В журналах (больничных, личного состава, по предприятию) после окончания года нужно как то итожить?

Mardge 08.11.2011 13:34

Цитата:

Сообщение от Askim_Elena (Сообщение 155560)
нужно как то итожить?

Простите, что делать? :reverie:

Askim_Elena 08.11.2011 14:35

Подводить итог нужно в конце года?
Например: всего приказов 10 из низ 8 о принятии и 2 об увольнении.

Мотя 08.11.2011 14:38

Не представляю даже, для чего это нужно....:dont know::reverie:
Ну, если есть желание - итожьте....;)

Mardge 08.11.2011 14:44

Цитата:

Сообщение от Askim_Elena (Сообщение 155570)
Подводить итог нужно в конце года?
Например: всего приказов 10 из низ 8 о принятии и 2 об увольнении.

аааааа, вот вы о чем!
Я тоже:
Цитата:

Сообщение от Мотя (Сообщение 155571)
Не представляю даже, для чего это нужно....


Askim_Elena 08.11.2011 14:46

Цитата:

Сообщение от Мотя (Сообщение 155571)
Не представляю даже, для чего это нужно....:dont know::reverie:
Ну, если есть желание - итожьте....;)

Я спрашиваю, потому что не знаю. Я никогда кадровой документацией не занималась, а сейчас приходиться. Я где то читала, что некоторые в конце года так пишут. Вот и спрашиваю нужно или нет это делать.

Мотя 08.11.2011 14:57

Цитата:

Сообщение от Askim_Elena (Сообщение 155574)
Вот и спрашиваю нужно или нет это делать.

Ну, я так думаю, если два кадровика уже не знают - для чего это нужно, то наверное это - не нужно....;):lol:;)

Вика_86 08.11.2011 15:03

Цитата:

Сообщение от Askim_Elena (Сообщение 155574)
Вот и спрашиваю нужно или нет это делать.

В НПА не прописан подсчет подобной информации. Если в рамках Вашей компании это нужно, то можно посчитать. Например, если отчетность какая-то, мало ли ...
А так не нужно, никто не требует, и самое главное, никакие проверяющие органы не оштрафуют, если Вы не посчитаете приказы:lol:

Edda 17.11.2011 11:38

доброго дня всім
прошу вашої допомоги
прийшла на нове місце роботи
тут всі накази ділились лише на основної діяльності і особового складу
книги реєстриціїя взагалі відсутні
хочу завести нкиги для кожного виду наказів
та правильно оформити журнал реєстрації з особового складу
бачу його так:

1 № з.п.
2 Номер наказу
3 Дата реєстрації
4 Стислий зміст наказу
5 Ким підписано наказ
6 Кому направлено (оголошено) наказ
7 Куди надіслано копії (витяги)

журнал в нас буде заведений на декілька років тому вважаю, що порядковий номер в такому випадку необхідний
також бухгалтер хоче щоб я в нього вписала накази з минулих трьох років
скажіть будь ласка наскільки це праомірно
адже в такому випадку накази будуть мати змішану нумерацію

дуже дякую за допомогу

Befis 17.11.2011 12:23

Цитата:

Сообщение от Edda (Сообщение 156459)
журнал в нас буде заведений на декілька років тому вважаю, що порядковий номер в такому випадку необхідний
також бухгалтер хоче щоб я в нього вписала накази з минулих трьох років
скажіть будь ласка наскільки це праомірно
адже в такому випадку накази будуть мати змішану нумерацію

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0407-012

Цитата:

3.2.7. Накази, розпорядження з основної діяльності, про прийняття, звільнення, заохочення, сумісництво працівників установи, про надання відпусток, про накладення стягнень на працівників, про їх відрядження, з адміністративно-господарських питань тощо групуються в різні справи.
Реєстрацію документів у кожному новому діловодному році слід починати з нової сторінки. Як відомо, складовим або навіть єдиним елементом реєстраційного індексу службового документа в журналі чи іншій реєстраційні формі є порядковий номер у межах одного діловодного року.

Edda 17.11.2011 13:14

цитата яку ви привели я добре розумію і знаю
саме тому і хочу завести на кожен вид наказу свій журнал та папочку

але бухгалтер вимагає від мене щоб за останні три роки накази також там зареєстрували

приклад з того що є зараз:
№1-к про відпустку
№2-к про прийняття
№3-к про відрядження
№4-к про звільнення

я розумію що вони повинні зберігатись і міститись в різних справах і реєструватись в різних журналах
але хочеться все привести до ладу
як я розумію не можна за 2010 рік зареєструвати ці накази в журналі по особовому складу адже буде запис:

1. №2-к про прийняття
2. №4-к про звільнення

alexandra-pr 12.02.2020 16:11

Журналы регистрации приказов
 
Коллеги, подскажите каком документом нас обязывают вести журналы регистрации приказов? Это НАКАЗ18.06.2015 № 1000/5 Про затвердженняПравил організації діловодства та архівного зберігання документів у державнихорганах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах іорганізаціях?

И если можно сумму штрафа за отсутствие журналов. 510 грн. как админштраф?

eloissa 12.02.2020 16:32

Цитата:

Сообщение от alexandra-pr (Сообщение 239449)
Это НАКАЗ18.06.2015 № 1000/5 Про затвердженняПравил організації діловодства та архівного зберігання документів у державнихорганах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах іорганізаціях?

Да
Цитата:

Сообщение от alexandra-pr (Сообщение 239449)
510 грн. как админштраф?

Сначала будет предписание и срок на исправление :yes:
А сумму и тип штрафа определит проверяющий.


Часовой пояс GMT +3, время: 16:01.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
2025 © МЕДІА ГРУПП 2025 © HR LIGA