![]() |
Фальшивая трудовая
Подскажите, пожалуйста, если бланк трудовой книжки фальшивый, а записи правильные (на предприятии занесли запись в фальшивую трудовую, купленную в переходе), примет ли ее пенсионный фонд?
Или все же придется менять и делать дубликат? Более того, на первой странице при заведении трудовой поставлена печать отдела кадров , а не основная.... |
Який жах! :swoon:
А якщо серйозно, ніякої проблеми не бачу |
Ви мабуть пишете про те, що людина має дві трудові...
До мене якщо приходить людина яка говорить, що вона в 25 ще ніде не працювала, то я беру заяву про "відкриття" трудової книжки. Якщо дуже сумнівалась, то раніше ще просила перевірити бухгалтерію через свої канали по ідентифікаційному коду. |
Re: Фальшивая трудовая
Цитата:
Якщо на роботу приходив працівник (молода людина), який ще не мав трудової книжки, я звертав увагу, щоб купив трудову таку, як слід. Та „фальшива” коштувала десь на 1/3 дешевше. Невже такі й досі продаються? :twisted: Але, якщо вже так сталося, що працівнику було оформлено трудову книжку саме такого „фальшивого” бланку, то, на мою думку, не слід до цього прискіпуватися, аби були правильно зроблені записи та завірені печатками. А печатка в трудовій книжці „Відділ кадрів” – це звичайна річ, читайте Інструкцію про порядок ведення трудових книжок. :) |
Что значит "фальшивая" трудовая. Сейчас нет каких-либо ограничений по бланкам трудовых, и не имеет значения, где человек приобрел трудовую книжку. А что касается печати, то в трудовых может проставлятся печать отдела кадров, а не предприятия.
|
Цитата:
А що, Інструкцію про порядок ведення трудових книжок працівників вже відмінили??? Хто??? Коли??? |
Цитата:
А вообще в соответствии с нормами действующего законодательства основным документом, подтверждающим трудовой стаж за период до 01.01.2004г. является трудовая книжка. А вот за период после 01.01.2004г. страховой стаж исчисляется на основании данных персонифицированного учета сведений граждан. Так что если речь идет о стаже работы после 01.01.2004 трудовая вообще является устаревшей формальностью - т.е. можете не переживать ;) |
Цитата:
А все ж, хто її дотримується в частині стосовно бланків трудових книжок. Згідно з постановою КМУ 1993 № 301 бланки трудових книжок повинні постачатись на підприємства усіх форм власності за їх заявками. Згідно зі згаданою інструкцією бланки ТК повинні зберігатись як документи суворої звітності. А хіба це так? Я особисто заявку на бланки не складав і не подавав, навіть не знаю, хто цим займається, в смислі, кому подавати таку заявку. Молоді працівники, що приходять без ТК, звичайно приносять куплений бланк ТК. :dont know: |
Цитата:
2. В Інструкції написано, як ведеться облік бланків трудових книжок і вкладишів до них ( пункт 6. "Розрахунки за трудові книжки та їх зберігання" та пункт 7. "Облік трудових книжок"). 3. Інструкція розроблена на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 27.04.93 N 301 "Про трудові книжки працівників", в якій, зокрема, є такі положення: Цитата:
4. Так, страховий стаж для призначення пенсії з липня 2000 року обчислюється за даними персоніфікованого обліку ПФ. А як ви збираєтесь без трудової книжки обрахувати страховий стаж у випадку тимчасовой непрацездатності? І справа навіть не в тому, яким чином який стаж обчислюється, а в тому, що є чинний нормативний акт (багатостраждальная Інструкція), який повинні виконувати роботодавці незалежно від галузевої приналежності і форми власності підприємства. От коли Інструкцію скасують, тоді ви зможете сказати: Цитата:
|
Цитата:
Бланки закуповуємо в "Укрбланквидаві", а далі - за Інструкцією. |
Цитата:
Та на державному рівні на це питання закрили очі, бланками трудових торгують кому заманеться. Причому, торгують вже дійсно справжніми бланками, виготовленими Держзнаком. То до чого тоді вимоги (цитую): „6.3. Власник або уповноважений ним орган зобов’язан постійно мати в наявності необхідну кількість бланків трудових книжок і вкладишів до них.” А в тім, це не турбота кадрового органу, цитую далі: „7.2. Бланки трудових книжок і вкладишів до них зберігаються в бухгалтерії підприємства як документи суворої звітності і видаються за заявкою у підзвіт особі, відповідальній за ведення трудових книжок.” |
dvs57, ті вимоги, що ви навели - то до нас з вами (оскільки те, за що відповідає керівник - ми втілюємо у життя).
Якщо ми всі будемо діяти за інструкцією, то з вільного продажу зникнуть бланки трудових книжок! Бо на них зникне попит! Чому бланки з'явились у продажу? Да тому, що кадрами почали займатися ті, хто в цій справі - великий "нуль". Як і що робити - не знають, де що брати - не уявляють..... А те, що бланки зберігаються та обліковуються в бухгалтерії, не знімає з кадровика відповідальності за їхню наявність на підприємстві в достатній кількості. Бухгалтерія не несе відповідальність за оформлення трудових відносин у відповідності з чинним законодавством, бухгалтнрам все одно: чи є трудові на підприємстві, чи немає. А ось кадровику - не не все одно. Тому він повинен своєчасно замовити ці бланки і по потребі брати їх в бухгалтерії під звіт. Цитата:
Вам тільки показали, що можна діяти поза правовим полем, а ви відразу і ухопилися за це. А зробити так, як треба - слабо? |
Цитата:
:redface: І все ж, „отмазка” № 2: - у мене штат працівників невеликий, плинності кадрів немає, в цьому році було звільнено-прийнято 1 чоловіка, в минулому – 2. Приходили вже з заведеними трудовими книжками, тобто потреба в бланках становить ... (а скільки в такому разі слід мати бланків? – 1, 2, 3, а більше – то занадто) Тому й „слабо” |
Відмазка № 2 теж не приймається! :D
Ну той що, що маленька потреба? В мене на одному підприємстві з маленькою кількістю працюючих лежить 3 бланки трудових і 2 бланки вкладишів. А на іншому - 8 бланків трудових і 10 бланків вкладишів. Причому на це підприємству спочатку придбали 10 бланків трудових і 5 бланків вкладишів. Але через не дуже великий проміжок часу я використала 2 бланки трудових і ВСІ (!) бланки вкладишів. Придбали ще 15 бланків вкладишів.... І тих вже 5 "ушло"! Бланки їсти не просять і не дуже дорого коштують. То чому їми не запастися? :dont know: |
:redface: :redface: :redface:
Що додати? - Живи по уставу, завоюешь честь и славу :lol: |
Цитата:
або живи за статутом, або не за статутом. А то у нас виходить як у Вінокура: "тут іграєм, а тут не іграєм - тут жирноє пятно". Тобто: ці положення Інструкції виконуємо (бо нам так зручно), а ці положення не виконуємо (бо дуже клопітно).... |
Строгость законов компенсируется необязательностью их исполнения :rofl:
|
Цитата:
|
Мэтры, рассудите, вот такая ситуация...
Приходит новый сотрудник устраиваться в компанию и приносит трудовую КОРИЧНЕВОГО ЦВЕТА с надписью и гербом на обложке нанесенными серыми красками. Внутри трудовой все листы как будто ксероксом сделаны. Записи все сделаны правильно, шариковыми ручками, все с печатями, серия и номер на первом листе трудовой сделаны по середине (и такое впечатление что просто откопированы на ксероксе с листа), герб не серебристой краской нанесен, а просто черный... С первого взгляда видно, что трудовая книжка не оригинальная и фальшивый бланк. Учитывая, что я новичок в этом деле и пообщавшись с юристами, показав им бланк государственный - правильный, они мне сказали, что не считают эту трудовую книжку фальшивой. Могут ли быть какие-то последствия при проверке для компании? Да и вообще. Или будет только проблематично для сотрудника при оформлении пенсии? |
Цитата:
Никто, кроме экспертной комиссии, не может сказать: фальшивый документ или нет А тем - более - мы с вами...;)В наши ДИ не входит проводить экспертизу на предмет подлинности документа.:lol: Цитата:
Цитата:
Пусть, на всякий случай, запасается справками с места работы о должности, стаже работы на этих предприятиях... |
Часовой пояс GMT +3, время: 08:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
2025 © МЕДІА ГРУПП 2025 © HR LIGA