![]() |
Скорочення посадової особи
Рішенням сесії міської ради було скорочено посаду заступника начальника одного із відділу. Чи ми зобов’язані звернутися в профспілкову організацію за попередньою згодою відповідно до ст..43 КЗОТ чи керуватися 43(1) так як це керівна посада яка призначається органом місцевого самоврядування.
|
Славик!
Очередная задача? |
Ага :-)
Відразу скажу що це є один із пунктів ухвали суду про відкриття провадження у справі |
Цитата:
|
Так. Відділ є в структурі виконкому і на посаду призначається заступник розпорядженням голови.
|
Обращение к профосоюзу обязательное. Вы увольняете его по п. 1 ст. 40 КЗпП Украины, т.е. должность его сокращена, происходит сокращение штата, а это относится к ст. 43 КЗпП. Это мое мнение.
|
Стаття 43-1. Розірвання трудового договору з ініціативи
власника або уповноваженого ним органу без попередньої згоди виборного органу первинної профспілкової організації (профспілкового представника) Розірвання трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу без згоди виборного органу первинної профспілкової організації (профспілкового представника) допускається у випадках: ... звільнення керівника підприємства, установи, організації (філіалу, представництва, відділення та іншого відокремленого підрозділу), його заступників, головного бухгалтера підприємства, установи, організації, його заступників, а також службових осіб митних органів, державних податкових інспекцій, яким присвоєно персональні звання, і службових осіб державної контрольно-ревізійної служби та органів державного контролю за цінами; керівних працівників, які обираються, затверджуються або призначаються на посади державними органами, органами місцевого та регіонального самоврядування, а також громадськими організаціями та іншими об'єднаннями громадян; ----- Якщо це саме такий випадок, то так, звільнення допускається без згоди профспілки. |
ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні"
Стаття 10. Ради - представницькі органи місцевого самоврядування 1. Сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами. 5. Чисельність працівників органів місцевого самоврядування встановлюється відповідною радою у межах загальної чисельності, визначеної типовими штатами, затвердженими Кабінетом Міністрів України. { Статтю 10 доповнено частиною п'ятою згідно із Законом N 107-VI ( 107-17 ) від 28.12.2007 - зміну визнано неконституційною згідно з Рішенням Конституційного Суду N 10-рп/2008 ( v010p710-08 ) від 22.05.2008 } Стаття 54. Відділи, управління та інші виконавчі органи сільської, селищної, міської, районної у місті ради 3. Керівники відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради призначаються на посаду і звільняються з посади сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті ради одноособово, а у випадках, передбачених законом, - за погодженням з відповідними органами виконавчої влади. Если этот человек на должность назначался и утверждался на сессии горсовета, то тогда ст. 43-1. Но если по распоряжению городского головы, т.е. через конкурс, то только ст. 43 |
Цитата:
|
Согласно ЗУ "О госслужбе" после принятия даного закона (1993) год все назначения, продвижения по службе происходят только через конкурс, т.е. есть вакансия - оглашается конкурс. Человек подает документы на конкурс, участвет в нем, побеждает, конкурсная комиссия в своем протоколе предлагает городскому голове назначить этого кандидата на должность. Готовиться распоряжения о назначении, городской голова подписывает
|
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Если назначен по распоряжению - то причем здесь конкурс, если он УЖЕ назначен по распоряжению?:reverie: Если по конкурсу, то причем здесь распоряжение?:dont know: Или распоряжение и конкурс - это одно и то же?:dont know::reverie::? |
Так как у нас вопрос стоял о должности заместителя начальника отдела в исполкоме - то это служба в органах местного самоуправления.
и согласно ст. 10 ЗУ "Про службу в ор.мест самоу" на посади керівника секретаріату (керуючого справами) районної, обласної ради, керуючого справами виконавчого апарату обласних і районних рад, керівників відділів, управлінь та інших працівників органів місцевого самоврядування шляхом призначення відповідно сільським, селищним, міським головою, головою районної, районної у місті, обласної ради на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України. Проведення конкурсу, випробування та стажування при прийнятті на службу в органи місцевого самоврядування здійснюється в порядку, визначеному законодавством України про державну службу. Согласно ст.14 даного закона должность заместителя начальника управления относится к 5 категории Поэтому я и описала, что согласно ЗУ "О госслужбе" и о порядке проведения конкурса - только через конкурс назначаються эта категория должностей. Может я и в чем-то ошибаюсь. Конкурс - это процедура, которая состоит из несколько этапов. КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А від 15 лютого 2002 р. N 169 Київ Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців У рішенні комісії, що подається керівнику державного органу, обов'язково зазначаються пропозиції щодо призначення конкретного кандидата на вакантну посаду державного службовця та визначаються кандидатури для зарахування до кадрового резерву. 32. Рішення про призначення на посаду державного службовця та зарахування до кадрового резерву приймає керівник державного органу на підставі пропозиції конкурсної комісії протягом місяця з дня прийняття рішення конкурсною комісією. |
Цитата:
Цитата:
Туда или сюда...:reverie: |
ЗУ "Про службу в органах місцевого самоврядування" ст. 10
Цитата:
Конкурс - протокол конкурсної комісії - наказ на прийом. Я не знаю законодавства про місцеве самоврядування, але якщо дійсно заступник обирається та призначається органом місцевого самоврядування, то підтримую пост 7. |
Света, вот я и добиваюсь: что же именно хочет сказать ув. lolana!;)
А то написали много, а что именно хотели сказать - я так и не могу добиться...:dont know:;):D |
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
да конечно, читала. и так же спорила с юристами. одноко, наши юристы сказали, что лучше все таки перестраховаться и запастись соглашением у профсоюза. |
Цитата:
Цитата:
|
Для більшої ясності скажу що заступник призначався не головою міськвиконкому а начальником цього відділу (це ще було років 20 назад) зараз вже виписано в Положенні що звільняє і призначає тільки голова міськвиконкому.
Вже звертався до голови обласної профспілкової організації він сказав що тут треба користуватися ст.43-1 КЗпП України. Хоч це тыльки слова |
Ця справа вже в суді. По її закінченні я напишу що на думку суду треба було зробити. Але ми рішили перестрахуватися і ще раз взяти дозвіл в профспілці, закон це не забороняє.
|
В суді ще одне випливло. Можливо хто знає як захищатися
Рішенням сесії було затверджено штат по якому її було попереджено про скорочення. Через місяць часу було інше рішення сесії про затвердження штату в новій редакції а попереднє визнати таким що втратило чинність. Новий шат був потрібний бо ішли серйозні зміни в структурі. Чи це означає що звільнення тепер вважається неправомірним? Як доказувати? |
Можливо хтось знає де це можна знайти
Нормативно-правовий акт може втратити силу, але окремі його положення, норми можуть застосовуватися до відносин, що мали місце під час його дії (“переживання закону”). Це стосується і регулювання триваючих правовідносин. |
Враховуючи те, що правильною є така схема:
1. Попередження про скорочення 2. Звільнення 3. Виведення із ШР штатної одиниці, дата затвердження нового ШР ситуацію не змінює. :reverie: |
Важаю так само.
Можливо ви підскажете статтю закону на яку можна спертися? |
Часовой пояс GMT +3, время: 22:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
2025 © МЕДІА ГРУПП 2025 © HR LIGA