![]() |
Ремонт и охрана труда
Подскажите, пожалуйста, коллеги!
На ОТ предприятием должно віделяться 0,5% ср-в от суммы реализованной продукции (ЗУ "Про охорону праці") У нас на предприятии был проведен кап.ремонт - установлены безтеневые потолочные светильники, заменена частично эл.проводка, в результате чего убраны жмуты проводов, лежавших в комнатах и т.д. Все это привело к улушчению условий труда и уменьшению риска травматизма. Теперь у меня вопрос, как эти траты "закрепить" за тратами по ОТ? Возможно ли это на практике? Кап.ремонт проводился по договору ГПХ. Спасибо! |
Мысли с ходу:reverie::
1. Подумать об этом следовало бы ДО ТОГО !!! 2. А следовательно теперь уже трудно будет сформулировать договор так, чтобы стало понятно - это работа по ОТ ! 3. Поговорите с бухгалтерией - удастся ли главбуху провести это как мероприятия по ОТ... |
Цитата:
|
Цитата:
2. Главбух не хочен связываться с этой "каплей в море" (траты на капремонт - ого-го, ей проще все по одному договору провести, там) 3.Если не закрепить эти траты на ремонт за ОТ, то мы не потратим нужных 0,5%, у нас офис обыкновенный. Попадем ли мы при этом под нарушение ЗУ по ОТ? И. если попадем, то на сколько (в эквиваленте нац.валюты)?:redface: Цитата:
|
Цитата:
СЪЭКОНОМИЛИ !!! Почему обязательно сразу - наказание ??? А если у Вас в КД записано - израсходовать на ОТ 15,0 тыс. грн и вы не выполнили этот пункт, что, директора увОлите ? Или инженера по ОТ ? Или замЕните председателя совета трудового коллектива ? В конце концов, если сильно боитесь, то купите парочку плакатов по ОТ и развесьте их по офису !;) |
Цитата:
|
ОбновИте на 2011 !!!
|
Цитата:
|
Цитата:
з.ы. за отклонения пока еще никто не наказывал(и даже не думал) |
Добрый день, подскажите где есть список мероприятий которые можно отнести к ОТ. а то у нас вечные споры.
|
ЗУ "Про охорону працi".
|
у законі написано, що мироприємства визначає КМУ, то де вони?
|
Цитата:
введите в поисковике: перелік заходів та засобів з охорони праці, витрати на здійснення та придбання яких включаються до валових витрат http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/law...g=994-2003-%EF http://www.dnaop.com/html/76.html |
Допоможіть!!!
Шановні фахівці у нас на підприємстві (театр) розпочався капітальний ремонт підскажіть будь-ласка які документи з охорони праці потрібно підготувати і де їх шукати ,чи зразки
|
а ремонт будете проводить силами собственной организации или подключать подрядчиков?
если подрядчиков - то достаточно в договорах на выполнение работ включить пункты, что 3.4. ПІДРЯДНИК зобов’язаний: 3.4.1. нести повну відповідальність за дотримання власним персоналом (робітниками) правил охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, електробезпеки та виробничої санітарії під час виконання робіт; 3.4.2 забезпечити персонал (робітників) справним інструментом, допоміжними пристроями, обладнанням та засобами захисту, з метою безпечного виконання робіт; 3.4.3. виконати всі передбачені цим Договором та Додатками до цього Договору роботи згідно діючих норм ДСТУ, ДБН, пожежних та санітарних норм, та інших норм передбачених чинним законодавством України з використанням якісних матеріалів, обладнання та технологій та згідно графіка, що передбачений Додатком №3 до цього Договору; |
и принять во внимание требования НПАОП 45.2-1.12-01 и ДБН "Промислова безпека в будівництві"
|
Дякую ,там по тендеру виграв житлобуд вони і роблять ремонт і ще ж мабуть має бути щось по допусках чи ні???
|
Підрядник зобовязаний:
,,,,,,, 6.3.7. До початку виконання робіт надати Замовнику/Генеральному підряднику: - 1. Копію ліцензії з додатками на виконання робіт - 2. Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки - 3. Наказ на відповідальну особу під час виконання будівельно-монтажних робіт за: безпечне виконання робіт і дотримання законодавчих та нормативних документів по охороні праці, виробничій санітарії, пожежній безпеці і електробезпеці. -4. своєчасно оформлені посвідчення (копії) на виконання відповідних робіт на робітників та ІТР, які направляються субпідрядником на виконання будівельних, електромонтажних та інших робіт на об’єкті. -5. Копії: свідоцтва про державну реєстрацію, довідок ЄДРПОУ, 4-ОПП, платника ПДВ. -6.Проект виконання робіт (ПВР) та технологічні карти на виконувані роботи. |
Часовой пояс GMT +3, время: 20:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
2025 © МЕДІА ГРУПП 2025 © HR LIGA