Форум сообщества специалистов по управлению персоналом HR-Лига

Форум сообщества специалистов по управлению персоналом HR-Лига (http://forum.hrliga.com/index.php)
-   Служебные командировки (http://forum.hrliga.com/forumdisplay.php?f=70)
-   -   Командировки водителей (http://forum.hrliga.com/showthread.php?t=11321)

Эдвина2 06.04.2010 15:12

Командировки водителей
 
Уважаемые коллеги!
Вопрос,на первый взгляд,глупый, но я что-то "залипла":
Водитель на служебной машине везет Зампреда в командировку. Какова цель командировки водителя (мета відрядження) - "проведення переговорів" - глупо, "доставка Зампреда" - смешно :)
что посоветуете?

Mardge 06.04.2010 15:19

Я в таких випадках вказувала "здійснення обов'язків водія".

anatol_ua 06.04.2010 15:23

:reverie::reverie::reverie:...

kozur 06.04.2010 15:40

Цитата:

Сообщение от Mardge (Сообщение 94988)
Я в таких випадках вказувала "здійснення обов'язків водія".

Я теж вказую "здійснення обов’язків водія".

Trine 07.04.2010 16:11

А мы пишем - "сопровождение "зампреда" к месту командирования и обратно". За 18 лет существования предприятия ни разу не возникло вопросов к такой формулировке. :redface:

Torri 18.09.2010 00:29

Командировки водителей
 
За автотранспортним засобом, а саме автобусом, колишнього державного підприємства (зараз ВАТ) закріплено 2 водія, які працюють згідно режиму роботи - через день по 12 годин. При направленні у відрядження понад 300 км направляються обидва водія, незалежно одноденне це відрядження або на декілька днів (при відрядженні на декілька днів водії часто знаходяться «на приколі», тобто без виїзду, і лише в день відправлення та в день повернення вони знаходяться за кермом)
Питання: як правильно оплати часи відрядження та поставити позначки у табелі обліку робочого часу обом водіям враховуючи вимоги п.2.11 та п.3.4 «Положення про робочий час і час відпочинку водіїв автотранспортних засобів»?
Дякую за відповідь.

Мотя 18.09.2010 09:22

п.2.11 та п.3.4 «Положення про робочий час і час відпочинку водіїв автотранспортних засобів» - в студию!
Это они?:
2.11. Час присутності на робочому місці водія, коли він не
керує автотранспортним засобом, при направленні у рейс двох водіїв
(підпункт "є" пункту 2.2 цього Положення) зараховується йому в
розмірі не менше 50 відсотків робочого часу. Конкретна тривалість
часу присутності на робочому місці водія, коли він не керує
автотранспортним засобом при направленні в рейс двох водіїв, що
зараховується в робочий час, установлюється власником за
погодженням із профспілковим органом або іншим уповноваженим на
представництво трудовим колективом органом (особою).


3.4. Тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку разом з
часом перерви для відпочинку та харчування повинна бути не меншою,
ніж подвійна тривалість часу роботи в той робочий день (зміну), що
передує відпочинку.
Водіям, яким установлено підсумований облік робочого часу,
тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку в окремі періоди
може бути зменшена до 12 послідовних годин протягом будь-якого
двадцятичотирьохгодинного періоду, рахуючи від початку робочого
дня, при цьому робочий час протягом облікового періоду не повинен
перевищувати норми робочого часу, установленої законодавством.
Невикористані години щоденного (міжзмінного) відпочинку
підсумовуються і надаються водієві у вигляді додаткових вільних
від роботи днів протягом облікового періоду в порядку,
передбаченому графіком роботи (змінності).

Torri 20.09.2010 18:48

Так! Я це мала на увазі.

Мотя 20.09.2010 18:58

Тогда поясните мне , что ИМЕННО Вам непонятно?:dont know::reverie:
Вы направляете двух водителей на одной машине в командировку и оплачиваете им "Час присутності на робочому місці водія, коли він не
керує автотранспортним засобом, при направленні у рейс двох водіїв
(підпункт "є" пункту 2.2 цього Положення) зараховується йому в
розмірі не менше 50 відсотків робочого", а так же:

Цитата:

Сообщение от Мотя (Сообщение 110749)
. Конкретна тривалість
часу присутності на робочому місці водія, коли він не керує
автотранспортним засобом при направленні в рейс двох водіїв, що
зараховується в робочий час, установлюється власником за
погодженням із профспілковим органом або іншим уповноваженим на
представництво трудовим колективом органом (особою).

А так же:
2.2. До складу робочого часу водія включається:
....
е) час охорони автотранспортного засобу з вантажем або без
нього під час стоянки на кінцевих та проміжних пунктах при
здійсненні міжміських перевезень у разі, якщо такі обов'язки
передбачені трудовим договором (контрактом), укладеним з водієм;



:dont know::reverie:

Torri 20.09.2010 21:26

Я розумію так, наприклад якщо у водія А згідно режиму роботи робочі зміни 1,3,5,7,9…числа, а у водія Б – відповідно 2,4,6,8,10…числа і вони з 1 по 5 направленні у відрядження, то водію А оплата за відрядження буде 1,3,5 числа –по 12 годин (у сумі – 36год), а водію Б – за 1 число -6год, 2та4 числа – по12 год, 5число – 6год.(у сумі за відрядження – 36 год). Не використані години відпочинку (6+6=12) надаються до кінця поточного місяця у вигляді додаткового вільного дня для збереження балансу робочого часу за місяць. Так?

MAZYTIK 21.09.2010 09:51

Здається, що ми зараз путаємо оплату праці (за години по факту) з відрядженням, тобто якщо мова йде про відрядження то в табелі відповідна позначка і відповідна оплата (командировочние), є наказ на відрядження - ось так і оплачуємо!

Чи я не зрозумів, що малося на увазі?:lol:

Мотя 21.09.2010 09:56

Цитата:

Сообщение от MAZYTIK (Сообщение 111001)
Чи я не зрозумів, що малося на увазі?:lol:

Да я вот...:reverie:тоже...не сильно понимаю...:dont know:что имелось ввиду...:redface:

Torri 21.09.2010 17:35

Я маю на увазі все: і фактично відпрацьовані часи у відрядженні, і їх оплату згідно середнього заробітку, і позначки у табелі (буква К) – і щоб все це дотримуючись «Положення про робочий час і час відпочинку водіїв…» зі збереження балансу робочого часу на місяць при підсумованому обліку робочого часу.
Я просто прошу вас на моїх прикладах при умові що надається на початку теми викласти, як би ви поставили позначки «К» у табелі (тобто у які числа для водія А та для водія Б) та за скільки годин здійснили оплату згідно середнього заробітку.
Дякую всім!

Мотя 22.09.2010 14:02

Как это: в какие числа?:reverie:
Если я направляю в командировку двух водителей: Водилова и Баранкова, на четыре дня, то я ставлю в табеле ЧЕТЫРЕ дня командировки Водилову и ЧЕТЫРЕ дня Баранкову!
Не пойму опять, что-то туплю конкретно....:redface::cry::redface::cry:
В чем вопрос?:dont know::reverie:
А оплату делаете согласно вашему табелю, после командировки, после сдачи командировочного удостоверения...
Или Вы хотите в командировку послать еще и табельщика, который бы точно считал часы и минуты: Водилов сидел за баранкой 2 часа 39 минут. С___ до____ утра. Баранков - 1 час 48 минут с_____до _____дня...
Чотт я савсем:dont know::reverie::?:redface: :redface: :002:

И еще вопрос: при чем здесь конкретно указанный километраж - 300 км к оплате рабочего времени водителям!:dont know::dash2:


Поэтому я сразу и спросила: ЭТО ЗАДАЧА?
Потому что не понимаю, причем здесь одно к другому....

Torri 22.09.2010 23:20

Викладу приклад трошки по іншому:
водії Воділов та Баранков працюють на одному автобусі позмінно через день по 12годин (режим роботи з 7.00. до 19.00).У водія Воділова у вересні згідно графіку робочого часу робочі зміни припадають на непарні числа (1,3,5,7,9…), у водія Баранкова - на парні (2,4,6,8…). З 1 по 5 число обидва водія направляються у відрядження до міста Львів (перевезення групи людей на форум). Виїжджають та доїжджають до місця призначення водії 1-го вересня. 2,3,4 вересня водії знаходяться у Львові «на приколі», тобто без виїзду. 5 вересня вони повертаються з відрядження.

Так, позначки «К» ми ставимо обом з 1 по 5 вересня, а от щодо кількості годин відрядження на оплату згідно середнього заробітку:
для водія Воділова день направлення 1 вересня та день повернення 5 вересня (дні коли він знаходився за кермом) згідно його графіку є робочими, 3 вересня – також робочий (якщо він і був без виїзду, то можливо щось робив біля автобусу, вид роботи якої входить до робочого часу) На оплату по середньому заробітку виносимо 36год (3робочих зміни х 12год).
Для водія Баранкова 2 та 4 вересня аналогічно як 3 вересня для Воділова. А от щодо 1 та 5 вересня – то ці дні згідно графіку його роботи є вихідними, але. згідно п.2.11 «Положення про робочий час…водіїв …»

2.11. Час присутності на робочому місці водія, коли він не керує автотранспортним засобом, при направленні у рейс двох водіїв (підпункт "є" пункту 2.2 цього Положення) зараховується йому в розмірі не менше 50 відсотків робочого часу.

оплату за 1 та 5 вересня необхідно здійснити не менше ніж по 6 год. Тобто всього за час відрядження Баранков отримає 36 год (2 зміни х 6 год + 2 зміни х 12 год).
А для того щоб Баранкову зберегти норму робочого часу на місяць (в даному випадку обліковий період при підсумованому обліку робочого часу – місяць), то до кінця місяця йому необхідно надати додатковий день відпочинку тривалістю 12 год, згідно п.3.4«Положення про робочий час…водіїв …»
3.4. Тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку разом з часом перерви для відпочинку та харчування повинна бути не меншою, ніж подвійна тривалість часу роботи в той робочий день (зміну), що передує відпочинку.
Водіям, яким установлено підсумований облік робочого часу, тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку в окремі періоди може бути зменшена до 12 послідовних годин протягом будь-якого двадцятичотирьохгодинного періоду, рахуючи від початку робочого дня, при цьому робочий час протягом облікового періоду не повинен перевищувати норми робочого часу, установленої законодавством.
Невикористані години щоденного (міжзмінного) відпочинку підсумовуються і надаються водієві у вигляді додаткових вільних від роботи днів протягом облікового періоду в порядку, передбаченому графіком роботи (змінності).

Мотя! Ви згодні? Якщо ні –тоді як на Вашу думку? З питанням про позначки я трошки "протупила" - вибачаюсь. А більше всього мене хвилює питання як розраховуваться з водієм Баранковим в ті дні коли він вихідний по графіку, а згідно наказу направляється (повертається) у відрядження разом з напарником.
А щодо конкретного кілометражу 300км, я вказала його довідково: просто при одноденному відрядженні менше 300 км посилається один водій, той який на зміні.

Дякую за відповідь.

Мотя 23.09.2010 09:14

Короче, я хочу сказать, что Вы запутали и себя и меня ....:cry::acute:

У Вас что? КОМАНДИРОВКА!:yes:

Читаем:

1.5. За кожний день (включаючи день від’їзду та приїзду) перебування працівника у відрядженні в межах України, враховуючи вихідні, святкові й неробочі дні та час перебування в дорозі (разом з вимушеними зупинками), йому виплачуються добові в межах граничних норм, установлених постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.99 № 663.

http://www.hrliga.com/index.php?modu...op=view&id=154


Послали, так послали!
И будьте добры - оплатите работникам четверо суток КОМАНДИРОВОЧНЫХ!

И ВСЕ!
Что еще надо-то?
Остальное - платите, как положено!

А Вы уверены, что у вас это вообще считается командировкой?:

У тих випадках, коли філії, дільниці та інші підрозділи підприємства знаходяться в іншій місцевості, місцем постійної роботи вважається той підрозділ, робота в якому обумовлена трудовим договором (контрактом). Службові поїздки працівників, постійна робота яких проходить в дорозі або має роз’їзний (пересувний) характер, не вважаються відрядженнями, якщо інше не передбачене законодавством, колективним договором, трудовим договором (контрактом) між працівником і власником (або уповноваженою ним особою).


Середній заробіток за час перебування працівника у відрядженні зберігається на всі робочі дні тижня за графіком, установленим за місцем постійної роботи.

Torri 24.09.2010 01:27

Здравствуйте, Мотя! :hi:А я опять о том же.:dash2: Я не собираюсь никого запутывать. Меня не интересуют как таковые командировочные за каждый день – здесь всё понятно. Меня интересует сохранение среднего заработка за время командировки. Вы пишите «платите как положено» А как положено?:? Всё вроде ясно – согласно графика работы – сколько смен, столько и зарплаты. Но вот приходит водитель Баранков и начинает «выламывать мне руки» и говорить – «а почему мне не оплачены день выбытия и день прибытия, а я ведь тоже работал и был за рулём (поочерёдно с водителем Водиловым), хотя это не моя смена, и в дороге мы были более 12 часов». :scare:Вот что мне с ним делать??? :dont know:
А ведь действительно согласно п.2.5 (абзац 5) «Положения о рабочем времени… водителей…»
«При міжміських перевезеннях тривалість робочого часу водія може передбачатись власником за погодженням з профспілковим органом або іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом (особою) до 10 годин. Якщо тривалість робочого часу водія перевищує 12 годин, то в рейс направляються два водії. При цьому такий автотранспортний засіб повинен бути обладнаний місцем для відпочинку водія.»
в командировку мы посылаем двоих водителей (у нас на предприятии двое водителей посылаются не только при продолжительности раб.времени более 12 часов) и в день выбытия и(или) прибытия из командировки – второй водитель, у которого по графику выходной тоже находится за рулем, и на него выписан отдельный путевой лист».
Вот поэтому я и спрашиваю – как мне рассчитываться с Баранковым.:dash2: Если никак – вернее средний по графику работы + командировочние за весь период, то встречный вопрос – в каких случаях мы рукодствуемся п.2.11 и 3.4 «Положения о рабочем времени… водителей…»

А что касается разъездного характера труда для водителей – то в данном случае это к нам не относится. Основная их задача – перевозка работников предприятия по городу и по территории предприятия.

Спасибо за ответ! Извините за настойчивость, :redface:но уж так мне надоело отбиваться от «выламывания рук» водителями.:cry:

Мотя 24.09.2010 08:52

Цитата:

Сообщение от Torri (Сообщение 111538)
Меня интересует сохранение среднего заработка за время командировки. Вы пишите «платите как положено» А как положено?

Положено ТАК:
Цитата:

Сообщение от Мотя (Сообщение 111336)
Середній заробіток за час перебування працівника у відрядженні зберігається на всі робочі дні тижня за графіком, установленим за місцем постійної роботи.

"Но вот приходит водитель Баранков и начинает «выламывать мне руки» и говорить – «а почему мне не оплачены день выбытия и день прибытия"



А Вы хорошо читали ссылку, котору я Вам дала?
По-видимому - нет...:cry:

"Днем вибуття у відрядження вважається день відправлення поїзда, літака, автобуса або іншого транспортного засобу з місця постійної роботи відрядженого працівника, а днем прибуття із відрядження — день прибуття транспортного засобу до місця постійної роботи відрядженого працівника. При відправленні транспортного засобу до 24-ї години включно днем вибуття у відрядження вважається поточна доба, а з 0-ї години і пізніше — наступна доба. Якщо станція, пристань, аеропорт розташовані за межами населеного пункту, де працює відряджений, у строк відрядження зараховується час, який потрібний для проїзду до станції, пристані, аеропорту. Аналогічно визначається день прибуття відрядженого працівника до місця постійної роботи."

Torri 24.09.2010 11:07

Спасибо за ответ. Здесь всё понятно и так выполняется.
И все-таки хотелось бы узнать ответ на вопрос в каких случаях мы рукодствуемся п.2.11 и 3.4 «Положения о рабочем времени… водителей…»

2.11. Час присутності на робочому місці водія, коли він не керує автотранспортним засобом, при направленні у рейс двох водіїв (підпункт "є" пункту 2.2 цього Положення) зараховується йому в розмірі не менше 50 відсотків робочого часу. Конкретна тривалість часу присутності на робочому місці водія, коли він не керує автотранспортним засобом при направленні в рейс двох водіїв, що зараховується в робочий час, установлюється власником за погодженням із профспілковим органом або іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом (особою).
3.4. Тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку разом з часом перерви для відпочинку та харчування повинна бути не меншою, ніж подвійна тривалість часу роботи в той робочий день (зміну), що передує відпочинку.
Водіям, яким установлено підсумований облік робочого часу, тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку в окремі періоди може бути зменшена до 12 послідовних годин протягом будь-якого двадцятичотирьохгодинного періоду, рахуючи від початку робочого дня, при цьому робочий час протягом облікового періоду не повинен перевищувати норми робочого часу, установленої законодавством.
Невикористані години щоденного (міжзмінного) відпочинку підсумовуються і надаються водієві у вигляді додаткових вільних від роботи днів протягом облікового періоду в порядку, передбаченому графіком роботи (змінності).

Что, в моём случае это не применяется?

Мотя 24.09.2010 11:09

У Вас - командировка, и в Вашем случае применяется положение о командировке.

Зинуля 24.09.2010 11:36

Цитата:

Сообщение от Torri (Сообщение 111607)
2.11. Час присутності на робочому місці водія, коли він не керує автотранспортним засобом, при направленні у рейс двох водіїв (підпункт "є" пункту 2.2 цього Положення) зараховується йому в розмірі не менше 50 відсотків робочого часу. Конкретна тривалість часу присутності на робочому місці водія, коли він не керує автотранспортним засобом при направленні в рейс двох водіїв, що зараховується в робочий час, установлюється власником за погодженням із профспілковим органом або іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом (особою).

А Вы направляете у відрядження.
Мне кажется что в этом вся разница. П.2.11 должен применяться для междугородных регулярных перевозок, когда водитель "работает" только в пути, а когда его основнная работа - езда по городу, доставка руководителя, со склада в магазин и т.д., а в командировку он направляется периодически.

Мотя 24.09.2010 13:06

Цитата:

Сообщение от Зинуля (Сообщение 111618)
2.11. Час присутності на робочому місці водія, коли він не керує автотранспортним засобом, при направленні у рейс А Вы направляете у відрядження.

Зинуля!:res:
Слава Богу, пришли к общему знаменателю!:thumbs up:
Только...я хотела, чтобы ТС увидел это САМ!
Потому что:
Цитата:

Сообщение от Мотя (Сообщение 111336)
Короче, я хочу сказать, что Вы запутали и себя и меня ....:cry::acute:
У Вас что? КОМАНДИРОВКА!:yes:
А Вы уверены, что у вас это вообще считается командировкой?

А получилось-таки:

Цитата:

Сообщение от Torri (Сообщение 111538)
Я не собираюсь никого запутывать. .

...что запутал себя и нас....

Прежде надо было выяснить для себя: что это: рейс или командировка!


;) ;) ;)

Torri 24.09.2010 13:22

Тогда права ли я в том, что если мы руководствуемся инструкцией о командировке, то водителю, у которого день выбытия (прибытия) в выходной день по графику в качестве компенсации предоставляется отгул (или же двойная оплата???)
согласно инструкции о командировках
Якщо працівник спеціально відряджений для роботи у вихідні або святкові й неробочі дні, то компенсація за роботу в ці дні виплачується відповідно до чинного законодавства.

Якщо працівник відбуває у відрядження у вихідний день, то йому після повернення з відрядження в установленому порядку надається інший день відпочинку.

MAZYTIK 24.09.2010 13:33

Ось Ви уже і на правельному шляху!!!! Вітаю!

Зинуля 24.09.2010 13:40

:bravo::thumbs up::good::yahoo::camomile::smls08:

Мотя 24.09.2010 13:42

:bravo::thumbs up::good::yahoo::camomile::smls08:

Torri 24.09.2010 13:55

Спасибо! Но это еще не всё, пожалуйста, не расслабляйтесь! Хочу разобраться до конца (может нужно в другой теме, но продолжу здесь).
А если тот же пример, но без оформления приказа на командировку, и дня на два, и рулят каждый день оба попеременно. Моё руководство не дает мне добро на отгулы и двойную оплату.

MAZYTIK 24.09.2010 14:08

Круто!!! я зараз правильно зрозумів, що Ваше керівництво хоче не виконувати вимоги КЗПП і при цьому Законодавства України не порушувати?
(зверніть увагу на моє запитання воно Вам не здається абсуртним?).
Задайте його Вашому керівництву!. (шучу)

Torri 24.09.2010 14:53

Моє керівництвоне дає мені можливості видати наказ про залучення до роботи водіїв у свій вихідний день, посилаючись на ст.59 КЗпП

Стаття 59. Перерви між змінами


Тривалість перерви в роботі між змінами має бути не меншою подвійної тривалості часу роботи в попередній зміні (включаючи і час перерви на обід).
Призначення працівника на роботу протягом двох змін підряд
забороняється.



Тому я і намагаюся знайти відповідь.

MAZYTIK 24.09.2010 15:00

СТОП!!!!! з цього моменту давайте конкретно, що саме за наказ і як він буде сформульований?
Просто не можу навіть уявити, як можна ст. 59, поєднати із роботою у вихідні дні без відповідної оплати?

Torri 24.09.2010 15:35

Ну, наприклад, потрібно направити у відрядження без видачі наказу про відрядження (або у рейс) на два дня обох водіїв. У одного робоча зміна, у другого вихідний. Оформлюються два подорожніх листа окремо на кожного водія. Але кожному з них я оплачую тільки по одній зміні, тому що ніхто мені не підпише наказ про роботу у вихідний. От і виходить що водії по одній зміни відпрацювали «на папу Карло». Я сама не розумію причому ст. 59 до ст. 71. На мою думку – залучення до роботи у вихідний день – це виняток із правил. Але я сама себе переплигнути не можу – у мене є HR-керівництво.

Мотя 26.09.2010 20:56

Цитата:

Сообщение от Torri (Сообщение 111651)
но без оформления приказа на командировку, .

Так Вы будете снимать кино или нет?

У Вас - КОМАНДИРОВКА ИЛИ НЕТ?:reverie::dont know::?

Еленочка 14.02.2011 14:25

Командировка
 
Какие инструктажи нужно проводить водителям , которые часто ездят в командировки? Как обычно повторный в срок и все?

anatol_ua 14.02.2011 14:30

Ещё:
- о вреде случайных связей,
- о последствиях купания в стоячей воде,
- о диетическом питании,
- о вреде алкоголя, наркотиков и курения...

А на самом деле - водитель в командировке ездит быстрее или ПДД не соблюдает ?

Наталья Р 14.02.2011 14:32

Анатолий,:thumbs up::rofl::rofl::rofl:

vsa 06.05.2011 11:16

Подскажите, пожалуйста.
Наше предприятие занимается международными грузоперевозками. Водители бывают в рейсе (командировке) по месяцу. В бухгалтерии водителям заполняют табель на период нахождения в рейсе (командировке) как командировка - ставят ВД. На период между рейсами неделя-две, в зависимости от того, как найдут подходящую загрузку, водителям ставят в табеле 1 час в день, не оформляя при этом приказ (по распоряжению руководства), при этом водители находятся дома.
Из этой темы, я понимаю, что изначально не правильно велся табель, т.е. водитель дальнобойщик, по роду своей деятельности, находится не в командировке, а дороге выполняет свои служебные обязанности.
Так вот вопрос, как тогда в табеле правильно отразить работу водителей. На период рейса сколько ставить им часов работы? На период между рейсами - водители не работают, какую отметку ставить им в табеле? Оплачивается ли этот период нахождения дома между рейсами (руководство не хочет оплачивать)?

Зинуля 07.05.2011 12:44

Цитата:

Сообщение от vsa (Сообщение 140672)
Из этой темы, я понимаю, что изначально не правильно велся табель, т.е. водитель дальномойщик,:rofl: по роду своей деятельности, находится не в командировке, а дороге выполняет свои служебные обязанности.

Цитата:

МIНIСТЕРСТВО ФIНАНСIВ УКРАЇНИ

Л И С Т

05.03.2007 N 31-18030-07-21/4528

Депутату Фрунзенської
районної ради м. Харкова
Потикун Т.Ф.


Про службові відрядження


Міністерство фінансів на виконання доручення Кабінету
Міністрів України від 07.02.2007 N 6119/0/1-07 разом з
Міністерством внутрішніх справ розглянуло Вашого листа і з
порушених в ньому питань повідомляє.

Порядок нарахування штрафних санкцій за несвоєчасно повернену
суму надміру витрачених коштів, отриманих на відрядження,
визначається Порядком складання Звіту про використання коштів,
наданих на відрядження або під звіт, затвердженим наказом
Державної податкової адміністрації України від 19.09.2003 N 440
( z0915-03 ).

Щодо відміток у посвідченні про відрядження, то
обов'язковість засвідчення печаткою відміток про прибуття до
пунктів призначення, вибуття з них і прибуття до місця постійної
роботи передбачена посвідченням про відрядження, форма якого
затверджена наказом Державної податкової адміністрації України від
28.07.97 N 260 ( z0311-97 ), відповідно до підпункту 5.4.8 Закону
України "Про оподаткування прибутку підприємств" ( 334/94-ВР ).

Згідно з Законом України "Про державну податкову службу в
Україні" ( 509-12 ) роз'яснення законодавства з питань
оподаткування є одним із основних завдань державної податкової
служби.

Щодо перевірки працівниками ДАI посвідчень про відрядження
зазначаємо наступне. За інформацією Міністерства внутрішніх справ
відповідно до пункту 2.4 Правил дорожнього руху України
( 1306-2001-п ) водій на вимогу працівника міліції повинен
зупинитися, а також передати для перевірки документи, зазначені в
пункті 2.1 цих Правил, а саме:
- посвідчення на право керування транспортним засобом
відповідної категорії і талон, що додається до посвідчення;
- реєстраційний документ на транспортний засіб, а у разі
відсутності в транспортному засобі його власника, крім того, -
свідоцтво про право спільної власності на цей транспортний засіб
чи тимчасовий реєстраційний талон; - у встановлених законодавством
випадках дорожній лист і документи на вантаж, що перевозиться; на
маршрутних транспортних засобах додатково - схему маршруту та
розклад руху; на транспортних засобах, що здійснюють перевезення
великогабаритних чи великовагових вантажів - дозвіл на рух; на
транспортних засобах, що здійснюють перевезення небезпечних
вантажів, - технічні умови на перевезення, свідоцтво про допуск
водія і допуск транспортного засобу до перевезення небезпечного
вантажу та дозвіл на дорожнє перевезення;
- поліс (сертифікат) обов'язкового страхування
цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних
засобів. Водії, які відповідно до законодавства звільняються від
обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності
власників наземних транспортних засобів на території України,
повинні мати при собі відповідні підтвердні документи
(посвідчення).

Таким чином, згідно із законодавством України перевірка
посвідчень про відрядження у водіїв транспортних засобів до
функції Державтоінспекції не входить.

Що стосується характеру роботи водіїв, то виходячи з норм
статті 13 Кодексу законів про працю ( 322-08 ) колективним
договором повинно бути визначено чи є поїздки водіїв службовим
відрядженням, чи така робота має роз'їзний (пересувний) характер.
Якщо колективним договором, діючим на підприємстві, визначено, що
поїздки водіїв - це робота, яка постійно проводиться у дорозі (має
роз'їзний характер), то відповідно до постанови Кабінету Міністрів
України від 31.03.99 N 490 ( 490-99-п ) таким працівникам
установлюється надбавка до тарифної ставки (посадового окладу) у
розмірах, передбачених колективним договором або за погодженням із
замовником.

Щодо порядку обчислення середньої заробітної плати слід
зауважити, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від
08.02.95 N 100 ( 100-95-п ) "Про затвердження Порядку обчислення
середньої заробітної плати" роз'яснення з питань обчислення
середньої заробітної плати в усіх випадках її збереження надаються
Міністерством праці та соціальної політики.

Заступник Міністра С.О.Рибак
Судя по всему у Ваших дальноМойщиков:D(извините, что прицепилась к опечатке, но она меня повеселила;)) может быть именно разъездной характер работ со всеми вытекающими последствиями?
ЗЫ. Эх Мотя, все поисправляла!:beee:

Мотя 07.05.2011 14:02

Цитата:

Сообщение от vsa (Сообщение 140672)
Наше предприятие занимается международными грузоперевозками. Водители бывают в рейсе (командировке) по месяцу.

Судя по всему, у вас разъездной характер работы, который никакого отношения к командировкам не имеет...
Поэтому я согласна с Зинулей:
Цитата:

Сообщение от Зинуля (Сообщение 140731)
именно разъездной характер работ со всеми вытекающими последствиями

КЗоТУ:
Цитата:

Статья 13. Зміст колективного договору
Зміст колективного договору визначається сторонами в межах їх компетенції.
У колективному договорі встановлюються взаємні зобов’язання сторін щодо регулювання виробничих, трудових, соціально-економічних відносин...
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/law...reg=490-99-%EF
Цитата:

1. Установити, що підприємства, установи, організації
самостійно встановлюють надбавки (польове забезпечення) до
тарифних ставок і посадових окладів працівників, направлених для
виконання монтажних, налагоджувальних, ремонтних і будівельних
робіт, та працівників, робота яких виконується вахтовим методом,
постійно проводиться в дорозі або має роз'їзний (пересувний)
характер, у розмірах, передбачених колективними договорами або за
погодженням із замовником.
Т.о., что мы имеем?
А то, что в КД вы должны определить: то ли у Вас разъездной характер работ со всеми вытекающими, то ли Вы будете все это считать командировками - и тоже со всеми вытекающими....





Kometa 10.05.2011 16:07

добрый день!
Помогите разгрести завал. Фирма-перевозчик на едином налоге ежемесячно совершает по 1-2 командировке в Россию. Суточные авансом никогда не выдавались (по Украине вообще даже не считали), командировочными удостоверениями не пользуются, аванс.отчеты составляли со слов водителя + чеки на топливо, стоянку и иногда там.сбор. Чеки все в рублях просто по курсу НБУ на день составления отчета переводили в грн.
Как должно быть в идеале?
1. выдавать суточные на основании приказа (как расчитать сколько дней он будет ехать по Украине до границы? в основном на 3 день он уже в России)
2. выдавать в грн или рублях??
3. команд.удостоверениями пользоваться не хотят, тогда должны обязательно предоставлять хотя бы CMR?
4. з/п за командир-ку в вых.дни (не проезд к месту команд-ки, а именно работу) расчитывать в двойном размере среднемесячной з/п за последние 2 месяца исключая дни когда работник был в командировке?

а может всё оформить как разъездной характер работы? :dont know:
и какие тогда вытекающие?

Мотя 10.05.2011 17:07

Цитата:

Сообщение от Kometa (Сообщение 140778)
Как должно быть в идеале?

а может всё оформить как разъездной характер работы? :dont know:
и какие тогда вытекающие?

Тыщщу раз и маленькую тележку приводилась Инструкция о командировках, там все написано...
Миллион раз обговаривали этот документ...

Зинуля Вам приводила свой пост...
Я писала буквально перед Вашим постом:
Цитата:

Сообщение от Мотя (Сообщение 140733)
А то, что в КД вы должны определить: то ли у Вас разъездной характер работ со всеми вытекающими, то ли Вы будете все это считать командировками - и тоже со всеми вытекающими....

И опять за рыбу гроши?

Неужели трудно прочитать все перед тем, как задать вопрос, похожие ответы на который уже есть?

Я уже устала говорить одно и то же:
Цитата:

1. Службовим відрядженням вважається поїздка працівника за
розпорядженням керівника органу державної влади, підприємства,
установи та організації, що повністю або частково утримується
(фінансується) за рахунок бюджетних коштів
(далі - підприємство),
на певний строк до іншого населеного пункту для виконання
службового доручення поза місцем його постійної роботи (за
наявності документів, що підтверджують зв'язок службового
відрядження з основною діяльністю підприємства).
Начните с того: можете ли вообще оправлять своих работников в командировки, если вы не бюджет и не частично финансируетесь за счет бюджета...


Часовой пояс GMT +3, время: 11:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
2025 © МЕДІА ГРУПП 2025 © HR LIGA