![]() |
Командировки водителей
Уважаемые коллеги!
Вопрос,на первый взгляд,глупый, но я что-то "залипла": Водитель на служебной машине везет Зампреда в командировку. Какова цель командировки водителя (мета відрядження) - "проведення переговорів" - глупо, "доставка Зампреда" - смешно :) что посоветуете? |
Я в таких випадках вказувала "здійснення обов'язків водія".
|
:reverie::reverie::reverie:...
|
Цитата:
|
А мы пишем - "сопровождение "зампреда" к месту командирования и обратно". За 18 лет существования предприятия ни разу не возникло вопросов к такой формулировке. :redface:
|
Командировки водителей
За автотранспортним засобом, а саме автобусом, колишнього державного підприємства (зараз ВАТ) закріплено 2 водія, які працюють згідно режиму роботи - через день по 12 годин. При направленні у відрядження понад 300 км направляються обидва водія, незалежно одноденне це відрядження або на декілька днів (при відрядженні на декілька днів водії часто знаходяться «на приколі», тобто без виїзду, і лише в день відправлення та в день повернення вони знаходяться за кермом)
Питання: як правильно оплати часи відрядження та поставити позначки у табелі обліку робочого часу обом водіям враховуючи вимоги п.2.11 та п.3.4 «Положення про робочий час і час відпочинку водіїв автотранспортних засобів»? Дякую за відповідь. |
п.2.11 та п.3.4 «Положення про робочий час і час відпочинку водіїв автотранспортних засобів» - в студию!
Это они?: 2.11. Час присутності на робочому місці водія, коли він не керує автотранспортним засобом, при направленні у рейс двох водіїв (підпункт "є" пункту 2.2 цього Положення) зараховується йому в розмірі не менше 50 відсотків робочого часу. Конкретна тривалість часу присутності на робочому місці водія, коли він не керує автотранспортним засобом при направленні в рейс двох водіїв, що зараховується в робочий час, установлюється власником за погодженням із профспілковим органом або іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом (особою). 3.4. Тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку разом з часом перерви для відпочинку та харчування повинна бути не меншою, ніж подвійна тривалість часу роботи в той робочий день (зміну), що передує відпочинку. Водіям, яким установлено підсумований облік робочого часу, тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку в окремі періоди може бути зменшена до 12 послідовних годин протягом будь-якого двадцятичотирьохгодинного періоду, рахуючи від початку робочого дня, при цьому робочий час протягом облікового періоду не повинен перевищувати норми робочого часу, установленої законодавством. Невикористані години щоденного (міжзмінного) відпочинку підсумовуються і надаються водієві у вигляді додаткових вільних від роботи днів протягом облікового періоду в порядку, передбаченому графіком роботи (змінності). |
Так! Я це мала на увазі.
|
Тогда поясните мне , что ИМЕННО Вам непонятно?:dont know::reverie:
Вы направляете двух водителей на одной машине в командировку и оплачиваете им "Час присутності на робочому місці водія, коли він не керує автотранспортним засобом, при направленні у рейс двох водіїв (підпункт "є" пункту 2.2 цього Положення) зараховується йому в розмірі не менше 50 відсотків робочого", а так же: Цитата:
2.2. До складу робочого часу водія включається: .... е) час охорони автотранспортного засобу з вантажем або без нього під час стоянки на кінцевих та проміжних пунктах при здійсненні міжміських перевезень у разі, якщо такі обов'язки передбачені трудовим договором (контрактом), укладеним з водієм; :dont know::reverie: |
Я розумію так, наприклад якщо у водія А згідно режиму роботи робочі зміни 1,3,5,7,9…числа, а у водія Б – відповідно 2,4,6,8,10…числа і вони з 1 по 5 направленні у відрядження, то водію А оплата за відрядження буде 1,3,5 числа –по 12 годин (у сумі – 36год), а водію Б – за 1 число -6год, 2та4 числа – по12 год, 5число – 6год.(у сумі за відрядження – 36 год). Не використані години відпочинку (6+6=12) надаються до кінця поточного місяця у вигляді додаткового вільного дня для збереження балансу робочого часу за місяць. Так?
|
Здається, що ми зараз путаємо оплату праці (за години по факту) з відрядженням, тобто якщо мова йде про відрядження то в табелі відповідна позначка і відповідна оплата (командировочние), є наказ на відрядження - ось так і оплачуємо!
Чи я не зрозумів, що малося на увазі?:lol: |
Цитата:
|
Я маю на увазі все: і фактично відпрацьовані часи у відрядженні, і їх оплату згідно середнього заробітку, і позначки у табелі (буква К) – і щоб все це дотримуючись «Положення про робочий час і час відпочинку водіїв…» зі збереження балансу робочого часу на місяць при підсумованому обліку робочого часу.
Я просто прошу вас на моїх прикладах при умові що надається на початку теми викласти, як би ви поставили позначки «К» у табелі (тобто у які числа для водія А та для водія Б) та за скільки годин здійснили оплату згідно середнього заробітку. Дякую всім! |
Как это: в какие числа?:reverie:
Если я направляю в командировку двух водителей: Водилова и Баранкова, на четыре дня, то я ставлю в табеле ЧЕТЫРЕ дня командировки Водилову и ЧЕТЫРЕ дня Баранкову! Не пойму опять, что-то туплю конкретно....:redface::cry::redface::cry: В чем вопрос?:dont know::reverie: А оплату делаете согласно вашему табелю, после командировки, после сдачи командировочного удостоверения... Или Вы хотите в командировку послать еще и табельщика, который бы точно считал часы и минуты: Водилов сидел за баранкой 2 часа 39 минут. С___ до____ утра. Баранков - 1 час 48 минут с_____до _____дня... Чотт я савсем:dont know::reverie::?:redface: :redface: :002: И еще вопрос: при чем здесь конкретно указанный километраж - 300 км к оплате рабочего времени водителям!:dont know::dash2: Поэтому я сразу и спросила: ЭТО ЗАДАЧА? Потому что не понимаю, причем здесь одно к другому.... |
Викладу приклад трошки по іншому:
водії Воділов та Баранков працюють на одному автобусі позмінно через день по 12годин (режим роботи з 7.00. до 19.00).У водія Воділова у вересні згідно графіку робочого часу робочі зміни припадають на непарні числа (1,3,5,7,9…), у водія Баранкова - на парні (2,4,6,8…). З 1 по 5 число обидва водія направляються у відрядження до міста Львів (перевезення групи людей на форум). Виїжджають та доїжджають до місця призначення водії 1-го вересня. 2,3,4 вересня водії знаходяться у Львові «на приколі», тобто без виїзду. 5 вересня вони повертаються з відрядження. Так, позначки «К» ми ставимо обом з 1 по 5 вересня, а от щодо кількості годин відрядження на оплату згідно середнього заробітку: для водія Воділова день направлення 1 вересня та день повернення 5 вересня (дні коли він знаходився за кермом) згідно його графіку є робочими, 3 вересня – також робочий (якщо він і був без виїзду, то можливо щось робив біля автобусу, вид роботи якої входить до робочого часу) На оплату по середньому заробітку виносимо 36год (3робочих зміни х 12год). Для водія Баранкова 2 та 4 вересня аналогічно як 3 вересня для Воділова. А от щодо 1 та 5 вересня – то ці дні згідно графіку його роботи є вихідними, але. згідно п.2.11 «Положення про робочий час…водіїв …» 2.11. Час присутності на робочому місці водія, коли він не керує автотранспортним засобом, при направленні у рейс двох водіїв (підпункт "є" пункту 2.2 цього Положення) зараховується йому в розмірі не менше 50 відсотків робочого часу. оплату за 1 та 5 вересня необхідно здійснити не менше ніж по 6 год. Тобто всього за час відрядження Баранков отримає 36 год (2 зміни х 6 год + 2 зміни х 12 год). А для того щоб Баранкову зберегти норму робочого часу на місяць (в даному випадку обліковий період при підсумованому обліку робочого часу – місяць), то до кінця місяця йому необхідно надати додатковий день відпочинку тривалістю 12 год, згідно п.3.4«Положення про робочий час…водіїв …» 3.4. Тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку разом з часом перерви для відпочинку та харчування повинна бути не меншою, ніж подвійна тривалість часу роботи в той робочий день (зміну), що передує відпочинку. Водіям, яким установлено підсумований облік робочого часу, тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку в окремі періоди може бути зменшена до 12 послідовних годин протягом будь-якого двадцятичотирьохгодинного періоду, рахуючи від початку робочого дня, при цьому робочий час протягом облікового періоду не повинен перевищувати норми робочого часу, установленої законодавством. Невикористані години щоденного (міжзмінного) відпочинку підсумовуються і надаються водієві у вигляді додаткових вільних від роботи днів протягом облікового періоду в порядку, передбаченому графіком роботи (змінності). Мотя! Ви згодні? Якщо ні –тоді як на Вашу думку? З питанням про позначки я трошки "протупила" - вибачаюсь. А більше всього мене хвилює питання як розраховуваться з водієм Баранковим в ті дні коли він вихідний по графіку, а згідно наказу направляється (повертається) у відрядження разом з напарником. А щодо конкретного кілометражу 300км, я вказала його довідково: просто при одноденному відрядженні менше 300 км посилається один водій, той який на зміні. Дякую за відповідь. |
Короче, я хочу сказать, что Вы запутали и себя и меня ....:cry::acute:
У Вас что? КОМАНДИРОВКА!:yes: Читаем: 1.5. За кожний день (включаючи день від’їзду та приїзду) перебування працівника у відрядженні в межах України, враховуючи вихідні, святкові й неробочі дні та час перебування в дорозі (разом з вимушеними зупинками), йому виплачуються добові в межах граничних норм, установлених постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.99 № 663. http://www.hrliga.com/index.php?modu...op=view&id=154 Послали, так послали! И будьте добры - оплатите работникам четверо суток КОМАНДИРОВОЧНЫХ! И ВСЕ! Что еще надо-то? Остальное - платите, как положено! А Вы уверены, что у вас это вообще считается командировкой?: У тих випадках, коли філії, дільниці та інші підрозділи підприємства знаходяться в іншій місцевості, місцем постійної роботи вважається той підрозділ, робота в якому обумовлена трудовим договором (контрактом). Службові поїздки працівників, постійна робота яких проходить в дорозі або має роз’їзний (пересувний) характер, не вважаються відрядженнями, якщо інше не передбачене законодавством, колективним договором, трудовим договором (контрактом) між працівником і власником (або уповноваженою ним особою). Середній заробіток за час перебування працівника у відрядженні зберігається на всі робочі дні тижня за графіком, установленим за місцем постійної роботи. |
Здравствуйте, Мотя! :hi:А я опять о том же.:dash2: Я не собираюсь никого запутывать. Меня не интересуют как таковые командировочные за каждый день – здесь всё понятно. Меня интересует сохранение среднего заработка за время командировки. Вы пишите «платите как положено» А как положено?:? Всё вроде ясно – согласно графика работы – сколько смен, столько и зарплаты. Но вот приходит водитель Баранков и начинает «выламывать мне руки» и говорить – «а почему мне не оплачены день выбытия и день прибытия, а я ведь тоже работал и был за рулём (поочерёдно с водителем Водиловым), хотя это не моя смена, и в дороге мы были более 12 часов». :scare:Вот что мне с ним делать??? :dont know:
А ведь действительно согласно п.2.5 (абзац 5) «Положения о рабочем времени… водителей…» «При міжміських перевезеннях тривалість робочого часу водія може передбачатись власником за погодженням з профспілковим органом або іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом (особою) до 10 годин. Якщо тривалість робочого часу водія перевищує 12 годин, то в рейс направляються два водії. При цьому такий автотранспортний засіб повинен бути обладнаний місцем для відпочинку водія.» в командировку мы посылаем двоих водителей (у нас на предприятии двое водителей посылаются не только при продолжительности раб.времени более 12 часов) и в день выбытия и(или) прибытия из командировки – второй водитель, у которого по графику выходной тоже находится за рулем, и на него выписан отдельный путевой лист». Вот поэтому я и спрашиваю – как мне рассчитываться с Баранковым.:dash2: Если никак – вернее средний по графику работы + командировочние за весь период, то встречный вопрос – в каких случаях мы рукодствуемся п.2.11 и 3.4 «Положения о рабочем времени… водителей…» А что касается разъездного характера труда для водителей – то в данном случае это к нам не относится. Основная их задача – перевозка работников предприятия по городу и по территории предприятия. Спасибо за ответ! Извините за настойчивость, :redface:но уж так мне надоело отбиваться от «выламывания рук» водителями.:cry: |
Цитата:
Цитата:
А Вы хорошо читали ссылку, котору я Вам дала? По-видимому - нет...:cry: "Днем вибуття у відрядження вважається день відправлення поїзда, літака, автобуса або іншого транспортного засобу з місця постійної роботи відрядженого працівника, а днем прибуття із відрядження — день прибуття транспортного засобу до місця постійної роботи відрядженого працівника. При відправленні транспортного засобу до 24-ї години включно днем вибуття у відрядження вважається поточна доба, а з 0-ї години і пізніше — наступна доба. Якщо станція, пристань, аеропорт розташовані за межами населеного пункту, де працює відряджений, у строк відрядження зараховується час, який потрібний для проїзду до станції, пристані, аеропорту. Аналогічно визначається день прибуття відрядженого працівника до місця постійної роботи." |
Спасибо за ответ. Здесь всё понятно и так выполняется.
И все-таки хотелось бы узнать ответ на вопрос в каких случаях мы рукодствуемся п.2.11 и 3.4 «Положения о рабочем времени… водителей…» 2.11. Час присутності на робочому місці водія, коли він не керує автотранспортним засобом, при направленні у рейс двох водіїв (підпункт "є" пункту 2.2 цього Положення) зараховується йому в розмірі не менше 50 відсотків робочого часу. Конкретна тривалість часу присутності на робочому місці водія, коли він не керує автотранспортним засобом при направленні в рейс двох водіїв, що зараховується в робочий час, установлюється власником за погодженням із профспілковим органом або іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом (особою). 3.4. Тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку разом з часом перерви для відпочинку та харчування повинна бути не меншою, ніж подвійна тривалість часу роботи в той робочий день (зміну), що передує відпочинку. Водіям, яким установлено підсумований облік робочого часу, тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку в окремі періоди може бути зменшена до 12 послідовних годин протягом будь-якого двадцятичотирьохгодинного періоду, рахуючи від початку робочого дня, при цьому робочий час протягом облікового періоду не повинен перевищувати норми робочого часу, установленої законодавством. Невикористані години щоденного (міжзмінного) відпочинку підсумовуються і надаються водієві у вигляді додаткових вільних від роботи днів протягом облікового періоду в порядку, передбаченому графіком роботи (змінності). Что, в моём случае это не применяется? |
У Вас - командировка, и в Вашем случае применяется положение о командировке.
|
Цитата:
Мне кажется что в этом вся разница. П.2.11 должен применяться для междугородных регулярных перевозок, когда водитель "работает" только в пути, а когда его основнная работа - езда по городу, доставка руководителя, со склада в магазин и т.д., а в командировку он направляется периодически. |
Цитата:
Слава Богу, пришли к общему знаменателю!:thumbs up: Только...я хотела, чтобы ТС увидел это САМ! Потому что: Цитата:
Цитата:
Прежде надо было выяснить для себя: что это: рейс или командировка! ;) ;) ;) |
Тогда права ли я в том, что если мы руководствуемся инструкцией о командировке, то водителю, у которого день выбытия (прибытия) в выходной день по графику в качестве компенсации предоставляется отгул (или же двойная оплата???)
согласно инструкции о командировках Якщо працівник спеціально відряджений для роботи у вихідні або святкові й неробочі дні, то компенсація за роботу в ці дні виплачується відповідно до чинного законодавства. Якщо працівник відбуває у відрядження у вихідний день, то йому після повернення з відрядження в установленому порядку надається інший день відпочинку. |
Ось Ви уже і на правельному шляху!!!! Вітаю!
|
:bravo::thumbs up::good::yahoo::camomile::smls08:
|
:bravo::thumbs up::good::yahoo::camomile::smls08:
|
Спасибо! Но это еще не всё, пожалуйста, не расслабляйтесь! Хочу разобраться до конца (может нужно в другой теме, но продолжу здесь).
А если тот же пример, но без оформления приказа на командировку, и дня на два, и рулят каждый день оба попеременно. Моё руководство не дает мне добро на отгулы и двойную оплату. |
Круто!!! я зараз правильно зрозумів, що Ваше керівництво хоче не виконувати вимоги КЗПП і при цьому Законодавства України не порушувати?
(зверніть увагу на моє запитання воно Вам не здається абсуртним?). Задайте його Вашому керівництву!. (шучу) |
Моє керівництвоне дає мені можливості видати наказ про залучення до роботи водіїв у свій вихідний день, посилаючись на ст.59 КЗпП
Стаття 59. Перерви між змінами Тривалість перерви в роботі між змінами має бути не меншою подвійної тривалості часу роботи в попередній зміні (включаючи і час перерви на обід). Призначення працівника на роботу протягом двох змін підряд забороняється. Тому я і намагаюся знайти відповідь. |
СТОП!!!!! з цього моменту давайте конкретно, що саме за наказ і як він буде сформульований?
Просто не можу навіть уявити, як можна ст. 59, поєднати із роботою у вихідні дні без відповідної оплати? |
Ну, наприклад, потрібно направити у відрядження без видачі наказу про відрядження (або у рейс) на два дня обох водіїв. У одного робоча зміна, у другого вихідний. Оформлюються два подорожніх листа окремо на кожного водія. Але кожному з них я оплачую тільки по одній зміні, тому що ніхто мені не підпише наказ про роботу у вихідний. От і виходить що водії по одній зміни відпрацювали «на папу Карло». Я сама не розумію причому ст. 59 до ст. 71. На мою думку – залучення до роботи у вихідний день – це виняток із правил. Але я сама себе переплигнути не можу – у мене є HR-керівництво.
|
Цитата:
У Вас - КОМАНДИРОВКА ИЛИ НЕТ?:reverie::dont know::? |
Командировка
Какие инструктажи нужно проводить водителям , которые часто ездят в командировки? Как обычно повторный в срок и все?
|
Ещё:
- о вреде случайных связей, - о последствиях купания в стоячей воде, - о диетическом питании, - о вреде алкоголя, наркотиков и курения... А на самом деле - водитель в командировке ездит быстрее или ПДД не соблюдает ? |
Анатолий,:thumbs up::rofl::rofl::rofl:
|
Подскажите, пожалуйста.
Наше предприятие занимается международными грузоперевозками. Водители бывают в рейсе (командировке) по месяцу. В бухгалтерии водителям заполняют табель на период нахождения в рейсе (командировке) как командировка - ставят ВД. На период между рейсами неделя-две, в зависимости от того, как найдут подходящую загрузку, водителям ставят в табеле 1 час в день, не оформляя при этом приказ (по распоряжению руководства), при этом водители находятся дома. Из этой темы, я понимаю, что изначально не правильно велся табель, т.е. водитель дальнобойщик, по роду своей деятельности, находится не в командировке, а дороге выполняет свои служебные обязанности. Так вот вопрос, как тогда в табеле правильно отразить работу водителей. На период рейса сколько ставить им часов работы? На период между рейсами - водители не работают, какую отметку ставить им в табеле? Оплачивается ли этот период нахождения дома между рейсами (руководство не хочет оплачивать)? |
Цитата:
Цитата:
ЗЫ. Эх Мотя, все поисправляла!:beee: |
Цитата:
Поэтому я согласна с Зинулей: Цитата:
Цитата:
Цитата:
А то, что в КД вы должны определить: то ли у Вас разъездной характер работ со всеми вытекающими, то ли Вы будете все это считать командировками - и тоже со всеми вытекающими.... |
добрый день!
Помогите разгрести завал. Фирма-перевозчик на едином налоге ежемесячно совершает по 1-2 командировке в Россию. Суточные авансом никогда не выдавались (по Украине вообще даже не считали), командировочными удостоверениями не пользуются, аванс.отчеты составляли со слов водителя + чеки на топливо, стоянку и иногда там.сбор. Чеки все в рублях просто по курсу НБУ на день составления отчета переводили в грн. Как должно быть в идеале? 1. выдавать суточные на основании приказа (как расчитать сколько дней он будет ехать по Украине до границы? в основном на 3 день он уже в России) 2. выдавать в грн или рублях?? 3. команд.удостоверениями пользоваться не хотят, тогда должны обязательно предоставлять хотя бы CMR? 4. з/п за командир-ку в вых.дни (не проезд к месту команд-ки, а именно работу) расчитывать в двойном размере среднемесячной з/п за последние 2 месяца исключая дни когда работник был в командировке? а может всё оформить как разъездной характер работы? :dont know: и какие тогда вытекающие? |
Цитата:
Миллион раз обговаривали этот документ... Зинуля Вам приводила свой пост... Я писала буквально перед Вашим постом: Цитата:
Неужели трудно прочитать все перед тем, как задать вопрос, похожие ответы на который уже есть? Я уже устала говорить одно и то же: Цитата:
|
Часовой пояс GMT +3, время: 11:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
2025 © МЕДІА ГРУПП 2025 © HR LIGA