![]() |
Щодо підготовки водіїв автотранспортних засобів
ЛИСТ
від 19.02.2010 р. N 1/12-625, N 141/0/15-10/021, N 3184/14, N 869/05/14 Щодо підготовки водіїв автотранспортних засобів Кабінетом Міністрів України 20 травня 2009 року прийнято постанову N 487 "Про затвердження Порядку підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів", постанову N 490 "Про затвердження Порядку державної акредитації закладів, що проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, та атестації їх спеціалістів", постанову N 511 "Про внесення змін до Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами". Означені нормативно-правові документи регулюють питання навчання осіб лише для керування транспортними засобами. Право керування автотранспортним засобом підтверджується посвідченням водія, виданим відповідно до Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.93 р. N 340 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 р. N 511). Разом з тим, кваліфікаційними вимогами до професії "водій" автотранспортних засобів (код КП 8322.2), визначеними кваліфікаційною характеристикою водія транспортних засобів, затвердженою наказом Мінтрансзв'язку України від 14.02.2006 р. N 136, передбачено наявність зразка про присвоєння кваліфікації водія, виданими за результатами кваліфікаційної атестації відповідно до Положення про порядок кваліфікаційної атестації та присвоєння кваліфікації особам, які здобувають професійно-технічну освіту, затвердженого спільним наказом Мінпраці та Міносвіти від 31.12.98 р. N 201/469 та зареєстрованого у Мін'юсті 01.03.99 за N 124/3417. Зразки означених документів затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.11.97 р. N 1260 "Про документи про освіту та вчені звання". Таким чином, для осіб, професійна діяльність яких пов'язана з керуванням транспортним засобом, необхідною умовою зарахування на відповідне робоче місце, крім посвідчення водія, виданого відповідно до Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.93 р. N 340 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 р. N 511), має бути диплом кваліфікованого робітника або свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації (для водіїв транспортних засобів), видані відповідно до Положення про порядок кваліфікаційної атестації та присвоєння кваліфікації особам, які здобувають професійно-технічну освіту, затвердженого спільним наказом Мінпраці та Міносвіти від 31.12.98 р. 201/469 та зареєстрованого у Мін'юсті 01.03.99 р. за N 124/3417. Для осіб, які були прийняті на роботу після набуття чинності вищезазначеними постановами Кабінету Міністрів України лише на підставі посвідчення водія, виданого відповідно до Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.93 р. N 340 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 р. N 511), необхідно вжити заходів щодо сприяння здобуттю такими особами професійної кваліфікації водія в установленому порядку. Просимо довести зазначену інформацію до заінтересованих підприємств, установ та організацій. Если нормальным языком, то как я понимаю, у водителя, что работает у нас с 2003 года должен быть : "диплом кваліфікованого робітника або свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації (для водіїв транспортних засобів), видані відповідно до Положення про порядок кваліфікаційної атестації та присвоєння кваліфікації особам, які здобувають професійно-технічну освіту, затвердженого спільним наказом Мінпраці та Міносвіти від 31.12.98 р. 201/469 та зареєстрованого у Мін'юсті 01.03.99 р. за N 124/3417. (Лист, Міністерство освіти і науки|МВС|Мінпраці|Міністерство транспорту та зв'язку, від 19.02.2010, № 1/12-625|141/0/15-10/021|3184/14|869/05/14 "Щодо підготовки водіїв автотранспортних засобів")" (который надо у него взять ?? ) Или же надо этого водителя отправить для получения " професійної кваліфікації водія в установленому порядку." |
Говоря человеческим языком:
готовьте, ребята, денежки, за очередные "корочки-дипломики", которые мы же вам же и забыли выдать...:? Я бы собрал аттестационную комиссию и приказом присвоил бы всем какой-нибудь класс: - на дежурных и грузовых машинах - третий, - на персональных и специальных - второй, - водителям первых лиц и танков (БТР, БМП ...) - первый ! И пусть ребята носят с собой заверенные копии этих приказов... |
Ясно, что не ясно :)
Наверно надо таки водителя на курсы то отправить :) |
На какие ?:?
Курсы водителей категории В стОят нынче от 3500 грн...:smml2: Кто платить будет ???:dont know: |
Ну а как аттестационную комиссию то собрать? Ну собрались, посмотрели, как ездит и придумали что на 1 кат. ездит? Должен же еще быть какой то порядок проведения такой аттестации, нормы какие то ?
|
Например, вот так:
http://hrliga.com/index.php?module=p...p=view&id=1067 |
Аттестация это конечно хорошо :) Но у нас только 1 (один ! :(( водитель легкового авто- возит время от времени народ по делам фирмы. Может нам и не надо ему ничего присваивать? Ведь и в этом Листе говорится, что для особ, принятых "після набуття чинності вищезазначеними постановами Кабінету Міністрів України лише на підставі посвідчення водія, виданого відповідно до Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.93 р. N 340 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 р. N 511), необхідно вжити заходів щодо сприяння здобуттю такими особами професійної кваліфікації водія в установленому порядку.", тобиш после 20.05.09г. , а у нас чел с 2003 г.
??? |
:reverie:
А чо вы вообще прицепились к водителю?:dont know: Права у него есть? Категория открыта? Ну и пусть себе крутит баранку... |
Вспомнил !!!:smls08:
Когда я проходил курсы водителей (а было это в прошлом веке:lol:), нам, кроме водительского удостоверения, выдавали ещё учебную карточку, в которой было записано сколько часов и по какой дисциплине мы "прошли"... Вот это и может служить аналогом "диплома" или справки об обучении !!! Она - с фотографией и печатями !!!:good: |
Мене більше зацікавив останній вислів "Просимо довести зазначену інформацію до заінтересованих підприємств, установ та організацій."
ХТО ІЗ НАС Є ЗАЦІКАВЛЕНИЙ??? І загалом, лист якийсь не однозначний !!!!! (виникає дуже багато питань...) |
Ви зацікавлені ?
Ні.. Ну то й ні... |
Цитата:
|
Взагалі то процедура слідуюча: якщо особа навчалась в відповідному учбовому закладі по підготовці водіїв то після його закінчення вона в першу чергу отримувала СВІДОЦТВО про закінчення цього НЗ, а вже потім по результатам екзаменів теоретичного та практичного отримувала посвідчення водія на право керування ТЗ відповідної категорії. Також "на руки видавали" екзаменаційну картку.
Отже Свідоцтво про навчання професій водій АТЗ є у кожного водія, без нього неможливо отримати посвідчення водія. Якщо водій здобував свою професію в ПТУ, та паралельно в технікумі, коледжі ( автомобільного профілю: водій автомобіля-автослюсар та ін.),то відповідно в нього є і диплом кваліфікованого робінтика. Щодо питання підвищення кваліфікації то питання риторичне, якщо водій через певні проміжки часу отримував "вищу" категорію наприклад, була "С" він отримав " D", то відповідно він проходив додатковий курс навчання отримував Свідоцтво, складав теоретичний та практичний іспит. Так що нічого в даному ЛИСТІ Міносвіти кардинально нового немає. |
Цитата:
Чаще смотрите "Собачье сердце" и ...жизнь вам покажется раем!:D |
Но попалась.
А Вы наверно часто смотрите Собачье сердце? Но это уже диалог не по делу :) |
Цитата:
Тогда, постарайтесь сделать вид, что не попадалась, чтоб жить спокойней!:good::lol: Да, смотрю время от времени....;) |
Думаю, что заинтересованными в этом вопросе в первую очередь являются руководители автотранспортных предприятий, а остальные - по мере "набивания шишек" - до первой аварии (тьфу, тьфу, тьфу).
|
Я бы уточнил - заинтересованы прежде всего сами водители
(причём заинтересованы рублём... т.е. гривной) !!! |
Лист Щодо підготовки водіїв автотранспортних засобів
Цитата:
|
Помогите решить вопрос. Я водитель, у меня открыты все категории (А;В;С;D;Е) Открыл на предприятии с которого уволился по собственному. В трудовой была запись: Принят с 3 классом, уволен с 1. Два с половиной года работал на автобусе по 1-му классу, после чего вернулся снова на родное предприятие. Приняли меня с 1 классом, но спустя год хотят его забрать (это все из-за 25%) Подскажите как мне сохранить свою классность, возможно ли это. Спасибо.
|
Поскольку класс водителя - это его квалификационная категория, снять его могут только за нарушения:
"Перевізник за погодженням із профспілковим комітетом має право за грубі порушення дисципліни знижувати водію кваліфікацію на один розряд (клас). Відновлення розряду (класу) здійснюється в загальному порядку, встановленому для присвоєння та підвищення розряду (класу), але не раніше ніж через 3 місяці після його зниження. ":protest-1: (Приказ|Методические рекомендации, Государственный департамент автотранспорта, от 19.09.2003, № 111 "Об утверждении Методических рекомендаций по вопросам безопасности автомобильных перевозок"). А порядок выплаты надбавки должен быть предусмотрен в Вашем колдоговоре.:governed2: |
Это так, но предприятие ссылается на то что меня приняли на работу год назад не правильно, якобы я должен отработать три года по третьему и два по второму, чтобы получить первый (раньше всех принимали с тем классом с которым работник приходил, без комиссий и прочих экзаменов). Недавно сменился директор и пытается с каждого снимать все доплаты оставляя голую ставку. :cry: Как быть в такой ситуации? :?
|
А Вы проходили стажировку при приеме на работу?
|
Нет, ничего не проходил. Только устно, подписали и все, а стажировать водителя первого класса не стали, тем более меня там еще помнят, да и технику я знаю всю (всего-то четыре машины).
|
ПОчитайте обсуждение этой темы http://forum.hrliga.com/showthread.php?t=7877
|
При цьому для присвоєння I класу повинен бути дозвіл на керування транспортними засобами категорій “B”, “C”, “D” та “E”, а також безперервний стаж роботи водієм II класу на даному підприємстві не менше двох років.
Меня вот это и смущает, где то эта фраза есть, а где то ее нет. Из-за неё-то и вся заварушка. |
Цитата:
Вам: - изучить коллективный договор, в котором должны быть отражены доплаты за классность, - изучить свою трудовую книжку, в которой должны быть зафиксированы все повышения (понижения) классности. Директору: - изучить ст. 32 КЗоТУ, - снимать доплаты только в рамках Закона, т.е. предупреждать работников за 2 месяца... |
Часовой пояс GMT +3, время: 12:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
2025 © МЕДІА ГРУПП 2025 © HR LIGA