СООБЩЕСТВО КАДРОВИКОВ И СПЕЦИАЛИСТОВ ПО УПРАВЛЕНИЮ ПЕРСОНАЛОМ

На портал Новости Библиотека статей Нормативная база Глоссарий ПРАВИЛА  ФОРУМА

События Производственный календарь Образцы документов Книжная полка Кадровые журналы

Вернуться   Форум сообщества специалистов по управлению персоналом HR-Лига > Трудовое законодательство и кадровое делопроизводство > Профессиональная классификация

Профессиональная классификация Классификатор профессий ДК 003:2010. Справочник квалификационных характеристик ДКХП. Составление должностных инструкций

Ответ
 
Опции темы
Старый 19.10.2007, 14:43   #1
антип
Участник HR-Лиги
 
Регистрация: 09.02.2007
Сообщений: 22
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
По умолчанию Чи є в класифікаторі посада офіс-менеджер?

Доброго дня!
Підкажіть будь-ласка, чи є в класифікаторі посада офіс-менеджер. Я щось не знаходжу.
Дякую.

Последний раз редактировалось tipatov; 07.07.2009 в 10:48. Причина: Результативнее, когда заголовок информативен. В идеале, когда по заголовку уже понятно о чем речь в посте
антип вне форума   Ответить с цитированием
Старый 19.10.2007, 14:48   #2
Iren@
Эксперт HR-Лиги. Модератор
 
Аватар для Iren@
 
Регистрация: 19.07.2007
Адрес: Київ
Сообщений: 3,183
Вы сказали Спасибо: 2,159
Поблагодарили 2,248 раз(а) в 967 сообщениях
По умолчанию

немає.
Iren@ вне форума   Ответить с цитированием
Старый 19.10.2007, 18:13   #3
secr@niko.ua
Участник HR-Лиги
 
Регистрация: 14.09.2006
Сообщений: 12
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
По умолчанию

Есть менеджер з адміністративної діяльності, например...
secr@niko.ua вне форума   Ответить с цитированием
Старый 24.10.2007, 16:59   #4
Argo
Заслуженный участник HR-Лиги
 
Аватар для Argo
 
Регистрация: 01.03.2007
Адрес: Киев
Сообщений: 254
Вы сказали Спасибо: 58
Поблагодарили 14 раз(а) в 11 сообщениях
По умолчанию

Офис менеджера нет. Я писал ДИ менеджера по административной деятельности. Наш офис менеджер была только рада такому названию ее должности.
Argo вне форума   Ответить с цитированием
Старый 07.07.2009, 10:13   #5
08031983
Новый участник HR-Лиги
 
Регистрация: 22.10.2008
Сообщений: 3
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
По умолчанию

ми зробили запис в ТК організатор діловодства
08031983 вне форума   Ответить с цитированием
Старый 07.07.2009, 19:48   #6
esar
Эксперт HR-Лиги
 
Регистрация: 19.07.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 1,533
Вы сказали Спасибо: 253
Поблагодарили 1,066 раз(а) в 482 сообщениях
По умолчанию

Те, що у нас називають "офіс-менеджер", то це є гібрид секретаря із завгоспом, а "менеджер з адміністративної діяльності" - то це дещо інше.
Цитата:
Кваліфікаційна характеристика з Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (затверджений наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336)

Завдання та обов'язки.
  • Здійснює керівництво діяльністю адміністративної служби підприємства, установи, організації та несе персональну відповідальність перед керівництвом за виконання покладених на нього обов'язків.
  • Очолює та організовує роботу щодо забезпечення діяльності підприємства внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв'язками.
  • Формує інформаційно-комунікативну інфраструктуру підприємства, установи, організації.
  • Розподіляє обов'язки між структурними підрозділами служби чи її працівниками, спрямовує, координує та контролює їх роботу.
  • Подає пропозиції керівництву щодо структури адміністративної служби.
  • Вживає заходів щодо вдосконалення форм і методів роботи персоналу.
  • Організовує, регулює та контролює проведення інформаційно-аналітичної роботи підприємства, установи, організації.
  • Розробляє аналітичні, довідкові та інші матеріали з питань, що стосуються діяльності підприємства, установи, організації в межах своєї компетенції.
  • Готує аналітичні довідки, пропозиції, доповіді, звіти на основі аналізу показників розвитку підприємства, установи, організації або підпорядкованого структурного підрозділу.
  • Разом з керівниками структурних підрозділів бере участь у розробленні перспективних та поточних планів відповідно до загальної стратегії розвитку підприємства, установи, організації.
  • Проводить моніторинг ефективності обраної стратегії, на основі якого розробляє рекомендації щодо перспектив розвитку підприємства, установи, організації та їх структурних підрозділів.
  • Бере участь у формуванні заходів щодо визначення корпоративної стратегії підприємства, установи, організації та в межах наданих йому повноважень контролює її виконання.
  • У межах делегованих повноважень контролює стан організаційно-розпорядчої діяльності в організації та структурних підрозділах.
  • Бере участь в організації комплексу заходів щодо забезпечення захисту персоналу.
  • Бере участь у формуванні кадрової політики підприємства, установи, організації та контролює дієздатність персоналу.
  • Разом з керівниками структурних підрозділів розробляє посадові інструкції і правила внутрішнього трудового розпорядку, вживає заходів щодо забезпечення відповідних умов праці на робочих місцях.
  • Забезпечує укладання і виконання колективного договору.
  • Забезпечує роботу з ведення діловодства в організації.
  • Разом з керівниками інших структурних підрозділів розробляє та організовує роботу з упровадження внутрішніх та зовнішніх стандартів ділових документів.
  • У межах своєї компетенції або за дорученням керівника представляє підприємство, установу, організацію в усіх органах, установах, організаціях, засобах масової інформації, здійснює зв'язки з керівниками органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, із фізичними особами, а також у взаємовідносинах із зарубіжними партнерами.
  • У межах своїх повноважень видає розпорядження й доручення, які є обов'язковими для виконання всіма працівниками, підписує та візує документи.
  • Очолює та організовує роботу з підготовки й проведення заходів за участю керівництва. [
Повинен знати:
  • законодавчі та нормативно-правові акти;
  • систему й організацію діловодства та ведення архівної справи;
  • систему організації контролю за виконанням документів;
  • систему роботи з персоналом;
  • управлінські технології;
  • перспективи технічного, економічного й соціального розвитку галузі;
  • профіль, спеціалізацію та особливості структури підприємства, установи, організації;
  • ділову українську мову;
  • правила ділового етикету та спілкування;
  • основи адміністративного, стратегічного, проектного та кадрового менеджменту, зв'язків з громадськістю, соціальної психології, педагогіки, соціології та економіки праці, трудового законодавства;
  • інструментальні засоби сучасного офісу (інформаційні технології та засоби оргтехніки);
  • правила й розпорядок захисту персоналу та об'єктів господарювання;
  • правила та норми охорони праці, пожежної безпеки та виробничої санітарії. [
Кваліфікаційні вимоги.

Повна вища освіта напряму підготовки "Адміністративний менеджмент" (магістр, спеціаліст) без вимог до стажу роботи або повна вища освіта (магістр, спеціаліст), стаж роботи за фахом - не менше 2 років та післядипломна освіта за напрямом "Адміністративний менеджмент
esar вне форума   Ответить с цитированием
Старый 30.08.2012, 22:37   #7
anna_kanovka
Новый участник HR-Лиги
 
Регистрация: 11.09.2010
Сообщений: 5
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
По умолчанию

А если человек имеет средне-специальное образование и стаж работы офис-менеджером более 10 лет, работает у СПД.... так ли важно образование в этом случае? Или если нет образования, то и на эту должность нельзя назначить??
anna_kanovka вне форума   Ответить с цитированием
Ответ

Опции темы

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Часовой пояс GMT +3, время: 11:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
2014 © «МЕДИА-ПРО» 2014 © «HR-Лига»