Показать сообщение отдельно
Старый 22.11.2019, 12:25   #29
Andry
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для Andry
 
Регистрация: 06.10.2009
Сообщений: 10,057
Вы сказали Спасибо: 4,244
Поблагодарили 9,621 раз(а) в 5,567 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Ylia Посмотреть сообщение
...я і захотіла створити відділ бо начальник є, а відділу немає
Тепер зрозуміло – захотіла себе проявити
Я б порекомендував би вам поки не поспішати - спочатку придивіться, хто кому підпорядковується, що як працює, щоб не наломати дров (бо може статися так, що структурно хтось з працівників увійде до складу відділу, але буде як і раніше підпорядковуватися безпосередньо директору, що стане джерелом інших проблем та непорозумінь).
Цитата:
Сообщение от Ylia Посмотреть сообщение
Я тільки прийшла на підприємство працювати і добавили мені обовязки кадровика
А ви, значить, бухгалтер, так?
Цитата:
Сообщение от Ylia Посмотреть сообщение
якщо я зроблю відділ малярно-рихтовочний потім переведу начальника відділу сервісу на посаду начальника малярно-рихтовочного відділу і в положенні про малярно рихтовочний відділ напишу що йому підпорядковується начальник цеху та слюсарі, маляри, рихтовщики. Так може бути ???
Може так бути, але за винятком начальника цеху - він там абсолютно ні до чого (тим паче ви наче б то писали, що він звільнений, чи я помиляюсь?).
Якщо немає його куди притулити - уведіть краще для нього посаду "заступник начальника відділу"
І тоді ваша структура буде виглядати так:
1.Директор
2.Бухгалтер
3.Відділ малярно-рихтовочний (до складу якого увійдуть усі інші працівники)
Але ще раз хочу попередити: не поспішайте з нововведеннями, спрочатку розберіться у взаємовідносинах.
Ця структура непогано працювала до вас, а як вона буде працювати після реорганізації - хто зна. Той же маляр, наприклад, може заявити, що він цьому начальнику відділу підпорядковуватися не бажає, бо начальник в його роботі нічого не розуміє - і от вам конфлікт на рівному місці, і винуватими будете саме ви.
Andry вне форума   Ответить с цитированием