Показать сообщение отдельно
Старый 22.12.2010, 08:47   #25
bantser
Эксперт HR-Лиги
 
Аватар для bantser
 
Регистрация: 03.06.2006
Адрес: Київ
Сообщений: 1,273
Вы сказали Спасибо: 90
Поблагодарили 658 раз(а) в 241 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от marusia Посмотреть сообщение
В том то и дело, он как специалист (конструктор) супер! В отделе работа хорошо организованна, но как только доходит дело до взаимодействия с другими подразделениями-тут и начинаются проблемы.
Людина не може бути одночасно у двох позиціях:
- керівник і
- конструктор.
Яка у нього самоідентифікація? Ким він себе сприймає і хоче, щоб сприймали його? Які його цілі?

Якщо вам цю людина справді важлива, то для вирішення проблеми потрібно обов'язково зрозуміти його Я-концепцію. Жодні тести і розмови нічого не дадуть, поки ви не побачите його його ж очима.

Можу висловити лише гіпотезу:

Ваш працівник не має важливого для керівника вміння налагоджувати зовнішні контакти: з колегами, з клієнтами, з керівництвом. Причиною можуть бути як особистісні проблеми людини (та ж невизначеність ідентичності, наприклад), так і відсутність умов, коли б він міг навчитися цьому (тренінги тощо). Тобто, йдеться про відсутність двох із трьох базових для менеджера компетенцій: комунікативної та емоційної.
Можливо, культура вашої організації не передбачає процедури взаємного вивчення роботи підрозділів (хто і чим займається), що призводить до процесів, близьких до автаркії. За таких умов у багатьох керівників виникає відчуття ізольованості, нерозуміння, неприйняття. Якщо це лягає на певні особистісні характеристики, то можуть бути вибухи гніву, інші афективні стани...
bantser вне форума   Ответить с цитированием
Эти 9 пользователя(ей) сказали «Спасибо» bantser за это полезное сообщение:
EllE HRD (22.12.2010), HR-Alla (24.12.2010), HRMila (22.12.2010), katsol (22.12.2010), Mardge (22.12.2010), marusia (22.12.2010), Uspeh (22.12.2010), купец (24.12.2010), Мельник (22.12.2010)