Показать сообщение отдельно
Старый 23.07.2010, 18:23   #30
kristie
Участник HR-Лиги
 
Регистрация: 16.09.2008
Адрес: Киев
Сообщений: 43
Вы сказали Спасибо: 20
Поблагодарили 6 раз(а) в 5 сообщениях
По умолчанию

Вот и тексты приказов. Еще рах извините, что так поздно их выкладываю - просто надеялась, что не понадобится.

Приказ на передачу дел от 20/04/2010:
1. ХХХ в 5-ти денний термін створити реєстр всіх документів, що використовуються для бухгалтерського обліку, та передати реєстр та документи УУУ.
2. ХХХ передати справи, документи та всі необхідні данні для підготовки Додатків (єто наши внутренние документі) УУУ в 2-х денний термін.
3. УУУ прийняти справи та всі документи, необхідні для підготовки Додатків в 2-х денний термін, а також прийняти реєстр документів, що використовуються для бухгалтерського обліку, в 5-ти денний термін.

Сразу хочу заметить, что нигде до этого за мной не было закреплено хранение бухгалтерских документов - только, когда уволили предыдущего бухгалтера, мне показали, где храниться часть документов и я должна была докладывать в них новые поступающие документы.

Второй приказ от 01 июня 2010г.
Про зміну істотних умов праці

У звязку із змінами в організації виробництва і праці ТОВ "ЯЯЯ" (далі - Підприємство), котрі полягають у підвищенні ефективності та своєчасності ведення фінансової, податкової звітності, проведення кадрової роботи, на підприємстві було впроваджено нову посаду молодшого бухгалтера. Функції та повноваження із посадової інструкції молодшого бухгалтера дублюють певні функції та повноваження менеджера з адміністартивних питань, що не відповідає прагненням ТОВ "ЯЯЯ" до оптимізації робочого процесу на Підприємстві. З метою збереження та розвитку спеціально- проофільних посад на Підприємстві, тобто виконання трудових функцій працівниками що мають належний рівень кваліфікації, для уникнення дуалізму однорідних трудових функцій різних посад, приведення у відповідність до реальних потреб виробництва режиму роботи та розміру оплати праці менеджера з адміністрвтвиних питань,керуючись ч.3. ст. 32 КЗППУ, ст. 29 ЗУ "Про оплату праці"
НАКАЗУЮ
1. З 03 серпня 2010р. менеджеру з адмін. питань ХХХ змінити істотні умови праці:
1.1. З 03 серпня 2010 року менеджеру з адм. питань ХХХ встановити неповний робочий час - 2 (два) дні на тиждень (понеділок, середа) по 5 (пять) годин.
1.2. З 03 серпня 2010р. менеджеру з адм. питань ХХХ встановити заробітну плату ... (без урахування сплати податків та обовязкових платежів).
2. Привести у відповідність посадову інструкцію менеджера з адм. питань, без включення до неї трудових обовязків не передбачених трудовим договором.
3. У термін до 01 червня 2010 р. ознайомити ХХХ під підпис із цим наказом і попередити про наступну зміну істотних умов праці.
4. Контрольз а цим наказом залишаю за собою.

С новой должностной инструкцией меня никто так и не ознакомил.
kristie вне форума   Ответить с цитированием