Конфлікт між працівникам. Чи допоможе комісія з трудових спорів?
Шановні колеги! Будь ласка підкажіть, чи може хто мав досвіт у розв’язанні конфліктів.
Справа в тому, що в мене посварились дві жіночки – сторож та методистка, посварились так, що остання нашпарила звернення на ім’я мого директора, щоб він особисто розібрався. Оскільки це звернення було на керівника то ми (хоча і маємо комісію з трудових спорів) видали наказ про створення комісії для з’ясування інциденту, провели розслідування, взяли пояснення з жіночок та свідків, зібралися всім миром та з’ясували, що між ними жодних претензій вже не існує, склали про це акт. Сьогодні до мене прийшла методистка та сказала, що цієї комісії за наказом директора не могло існувати, бо вже є комісія з трудових спорів і їй потрібно було це все вирішувати, каже незаконно все було. Хоча я у законі чорним по білому прочитала, що працівник звертається до комісії з трудових спорів, якщо домовленості з керівником не знайшов – отримав письмову відмову та з цього приводу незадоволений. До речі, наша методистка і є одним із членів комісії з трудових спорів… Що ж робити, чи може хтось знає як воно в таких випадках буває…… а як би ви поступили? |
Комісія з трудових спорів вирішує спори між робітником і роботодавцем. А спори і конфлікти між працівниками така комісія розглядати не має права - це питання не її компетенції, його може розглядати керівник, профспілковий комітет, створена наказом керівника комісія, загальні збори колективу ( в залежності від ситуації).
|
Так конфлікт вирішено, чи ні? Чим вона незадоволена?
|
У п’ятницю було вирішено, всі зібралися та сказали один одному що жодних претензій не мають. А от в понеділок, прийшла до мене методистка і сказала, а чому моє питання розглядала комісія, призначена директором, а не комісія з трудових спорів, яку ми обирали на засіданні трудового колективу. Вказує мені що комісія що проводила службове розслідування була недійсна, на її думку
|
Тобто результат її не задовольнив...
Вона Цитата:
Стаття 224. Компетенція комісії по трудових спорах Комісія по трудових спорах є обов'язковим первинним органом по розгляду трудових спорів, що виникають на підприємствах, в установах, організаціях, за винятком спорів, зазначених у статтях 222, 232 цього Кодексу. Трудовий спір підлягає розглядові в комісії по трудових спорах, якщо працівник самостійно або з участю профспілкової організації, що представляє його інтереси, не врегулював розбіжності при безпосередніх переговорах з власником або уповноваженим ним органом. |
Складно сказати, що у неї в голові, скоріш не знає навіть вона сама. Я працюю тільки 3 місяці, працівники мого закладу говорили що і раніше ця громадянка постійно зі всіма конфліктувала. То вона вважає наш робітник не належно виконує свої обов’язки, то інженер з охорони праці чимось провинився, то сторожа чергують не так як треба. От остання крапля стала говорити що наша сторож палить на робочому місці, хоча це повна нісенітниця. Ми навчальний заклад, у нас паління взагалі заборонено. Ну що склали акт що жоден працівник, який працює постійно не бачив цього. Підписалися всі… Страшне. А страшніше за все що раніше ця дама не писала, а потім прочитала закон про звернення громадян, і те що ми повинні надсилати до керівництва звіти про звернення і стала писати. Правда-неправда… але ж брудом всіх обливати їй вдається.:cry:
Народ від неї шарахається…Сил не вистачає навіть у мене. Таке враження, що дама захворіла. Але це ж небезпечно… Підкажіть, ну що ж робити, як себе та працівників уберегти від її божевілля. |
Цитата:
|
Думаю, це треба дуже ретельно продумати. Тому, що шановна пані мені колись заявила, якщо надумаєте мене звільнити, знайте у вас будуть всі: прокуратура, охорона праці, … піду до гороно, облано, міністерство. В мене часу багато… тому думаю, як це правильно зробити, і чи варто…?
|
Цитата:
А вообще-то, выбирают из двух зол - мЕньшее... Вот и определитесь, для начала, какое из зол мЕньшее: 1. Терпеть склочницу, но тратить нервы себе и людям. 2. Уволить, после чего наступит в коллективе спокойствие и нормальная рабочая обстановка. Выбор- за вами...:dont know::reverie: |
Терпеть или не терпеть?... Имею печальный опыт подобного плана. В прошлой организации, причем директор у меня был тертый калач, законы все знал, так вот, уволили совсем выжившую из ума бабушку, которая дралась, лежала в больничке, кушала на уроке пирожки и запивала кефиром – ее восстановили, потому что она бедная-несчастная, сирота, пенсионерка. Вот такая тема, дамы с приветом – дело опасное. Но меня достала моя коллега уже окончательно.
|
Так я не пойму: Вы хотите снимать кино или не хотите?:dont know::reverie::?
Вы же не решите проблему путем ее НЕрешения? Сама по себе она не решится...:cry: Значит, надо что-то выбирать....:smls24::dont know::? |
А сама дама безгрешная? Ангел во плоти? Вовремя на работу приходит, добросовестно исполняет все служебные обязанности, квалификацию повышает раз в 5 лет, аттестации прошла, не курит, не пьет и т.д. таких не бывает. Внимательно нужно присмотреться. Почему Вы заняли позицию обороны, нужна позиция контролируемой в рамках закона агрессии в отношении к ней, только аккуратно. Она должна понять, что каждый ее шаг под контролем. Для начала пусть составляет отчеты о проделанной работе за каждую неделю, затем вопросы по отчету, почему мало сделано и т.д.За каждый мало - мальський проступок объяснение, если отказ, значит акт обо отказе и т.д.
|
Я считаю что chsm07@mail.ru совершенно прав. Скандалистов и склочников нужно ставить на место иначе распоясаются - управы не найдете. Главное не идти у скандалистки на поводу и проявлять эмоциональных реакций. Все строго в рамках закона, контроль, контроль и еще раз контроль. И напомните госпоже скандалистке, что ее обязанности не кляузы строчить, а работать. Вообще-то с ней нужно провести воспитательную беседу, но проводить такие беседы лучше когда у вас есть на такого работника определенный компромат. Тогда внушения лучше воспринимаются.
|
Цитата:
С olganmr? или с той, о ком пишет olganmr?:reverie: |
Возможно ошибаюсь, но мне показалось, что в дискуссии наметилось 2 темы:
1) как урезонить склочницу 2) как от нее избавиться на законных основаниях. Для решения 1-й, имхо, нужен психолог. Т.е. человек, который разбирается в психологии (диплом не обязателен, это может быть сотрудник или, что лучше, приглашенный со стороны). Такой тип людей очень ущербный, имеет множество слабых мест. Поэтому, воздействовать на них можно, причем, весьма эффективно. Один из универсальных способов – игнорирование провокаций. Стиль поведения таких людей не отличается разнообразием. С настойчивостью маньяка они, с некоторой периодичностью или в зависимости от каких-либо факторов реализуют следующую схему. Создают конфликтный посыл – добиваются стрессовой реакции – развивают ситуацию до возможного предела. Если исключить 2-ю составляющую, довольно быстро “затухают”. При систематическом применении этого метода либо находят в себе силы и успокаиваются (или переносят конфликты за пределы этой среды обитания), либо сами уходят, так как не могут существовать в гармоничной обстановке. При этом, различные комиссии, разбирательства с руководством и ТК – им только на руку... А вот для решения 2-й задачи, как раз такие мероприятия полезны, так как, при дальнейшем разбирательстве, вынесенном за пределы ТК, будут доказательством как справедливости предъявленных к нему претензий, так и попыток урегулировать конфликт всеми доступными средствами. |
Часовой пояс GMT +3, время: 15:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
2024 © МЕДИА-ПРО 2024 © HR LIGA