PDA

Просмотр полной версии : Затвердження нормативно-правових актів з ОП на малому підприємстві


xoxol4uk
24.11.2013, 21:30
Чи можна на підприємстві з кількістю працюючих 8 осіб, де функціїї служби ОП виконує роботодавець за сумісництвом, можна затверджувати різні положення, графіки плани не наказом, а просто написом в шапці: "ЗАТВЕРДЖУЮ: нач. "..." дата підпис".

Це підходить?: "2.13. Реєстрація та облік нормативних актів про охорону
праці, що діють у межах підприємства, здійснюються в порядку, який
встановлюється власником, якщо інше не передбачено законодавством." (ПОРЯДОК опрацювання і затвердження власником нормативних актів про охорону праці, що діють на підприємстві)

Я не маю на увазі інструкції з ОП, бо там, мабуть, таке не пройде.

Шутюр баад
24.11.2013, 23:09
Вообще можно и так, и этак:
и вполне согласен, что формулировки в приказах типа "сам на себя" возлагаю ответственность-- странноватые))

xoxol4uk
25.11.2013, 13:38
А якщо на п-тві наявний вантажний бортовий автомобіль, то як максимально просто організувати порядок перевірки технічного стан?
Згідно Порядку перевірки технічного стану ТЗ автомобільними перевізниками:
"7.9. Перевізники, які здійснюють господарську діяльність без створення автотранспортного підприємства, можуть перевіряти технічний стан КТЗ без розробки відповідного технологічного процесу, керуючись вимогами ІЗВ.
7.10. Перевізник забезпечує обов'язкову перевірку технічного стану КТЗ водієм перед виїздом його на дорогу незалежно від виконання будь-яких інших перевірок."
Чи значить це, що якийсь можливий спрощений спосіб, наприклад, без складання ГРАФІКу перевірки технічного стану КТ, без щопіврічної перевірки укомплектованість складниками, внесення в конструкцію і комплектність КТЗ самовільних змін? А просто зробити програму за якою водій щозмінно оглянув автомобівль, сів і поїхав?

Andro25
25.11.2013, 21:23
Чи можна на підприємстві з кількістю працюючих 8 осіб, де функціїї служби ОП виконує роботодавець за сумісництвом, можна затверджувати різні положення, графіки плани не наказом, а просто написом в шапці: "ЗАТВЕРДЖУЮ: нач. "..." дата підпис".

Це підходить?: "2.13. Реєстрація та облік нормативних актів про охорону
праці, що діють у межах підприємства, здійснюються в порядку, який
встановлюється власником, якщо інше не передбачено законодавством." (ПОРЯДОК опрацювання і затвердження власником нормативних актів про охорону праці, що діють на підприємстві)

Я не маю на увазі інструкції з ОП, бо там, мабуть, таке не пройде.

пишіть в приват*****
підскажу - допоможу з управлінням

chsm07@mail.ru
29.11.2013, 09:07
"7.9. Перевізники, які здійснюють господарську діяльність без створення автотранспортного підприємства, можуть перевіряти технічний стан КТЗ без розробки відповідного технологічного процесу, керуючись вимогами ІЗВ.
7.10. Перевізник забезпечує обов'язкову перевірку технічного стану КТЗ водієм перед виїздом його на дорогу незалежно від виконання будь-яких інших перевірок."

Хто такий перевізник?
Автомобільний перевізник - це фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи вантажів транспортними засобами
ст. 1 ЗУ Про автотранспорт (http://kodeksy.com.ua/pro_avtomobil_nij_transport/statja-1.htm)
Ви цим займаєтесь, отримуєте прибуток від перевезень, чи просто маєте вантажний автомобіль для виконання транспортної роботи для власних потреб?

xoxol4uk
03.12.2013, 13:13
Все зрозумів, дякую, питання відпало, бо і правда вони не перевезенням вантажу займаються, мабуть таки. Але в приписі, який був виписаний на них інспектором держгірпромнагляду, було посилання саме на Порядок перевірки технічного стану ТЗ автомобільними перевізниками. І в пункті вказано, що не призначена особа відповідальна за перевірку ТЗ.
Отже цей інспектор то класифував, виходить, бідний сільський Комбінат комун. підприємств як перевізника?

chsm07@mail.ru
03.12.2013, 18:48
Отже цей інспектор то класифував, виходить, бідний сільський Комбінат комун. підприємств як перевізника?
Можливо але якщо уважно почитати ст.35 ЗУ "Про дорожній рух" то:
Транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані у підрозділах Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, підлягають обов'язковому технічному контролю відповідно до цієї статті.

Обов'язковому технічному контролю не підлягають:

1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи до них , мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;

2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років.

Отже вантажні АТЗ з сроком експлуатації більше 2-х років підлягають ОТК.

Періодичність проходження обов'язкового технічного контролю становить:

для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажних автомобілів вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки;

для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них та таксі незалежно від строку експлуатації - щороку;

xoxol4uk
04.12.2013, 11:52
Дякую, це ви маєте на увазі ТО та діагностику в МРЕО, які пару років як відмінили для фіз.осіб, але для юридичних - залишився.
Пункт припису звучав: Не проводиться щозмінний ТО КТЗ, і посилання саме на Порядок перевірки технічного стану ТЗ
автомобільними перевізниками.
То я й просто був вирішив, що якщо він посилався на цей Порядок, то і інші вимоги його стосуються підприємства, в т.ч. і інші види ТО та документація по їх веденню.
Та інспектор зазначив лише щозмінний ТО.
П-тво перевозить цим ГаЗоном щось, отже це щось вантаж, і навіть якщо за власний кошт, то згідно з визначення воно "Автом. перевізник".